,,Dobrý deň predajňa Humanic, Vaša reklamácia bola uznaná ako opodstatnená, môžete sa k nám na predajňu zastaviť po peniaze!“ ,,Ďakujem pekne!“, odpovedala som.Z telefónu už viac nič nezaznelo, bol suchý, krátky, ale potešil...Že o čom hovorím? Viď článok: http://pekarovicova.blog.sme.sk/c/136993/Preco-mi-odmietaju-v-Humanicu-vybavit-reklamaciu-tak-ako-sa-patri.htmlDokázala som sama sebe, že mám pravdu tým, že som sa nedala odradiť nikým a ničím... Verila som, že reklamačný poriadok ovládam... Dokonca viac ako predajkyne Humanicu, ktoré mi všetky tvrdili opak.A prečo ma zrazu po siedmych dňoch odkedy som navštívila predajňu kontaktovali? To zostáva záhadou...Mali ma kontaktovať v pondelok, dnes je nedeľa... to je sedem-dňový rozdiel. Žeby zabralo zverejnenie môjho článku? Alebo rada od Vás v diskusii, že sa mám o svoj nepekný zážitok podeliť so SOI?Každopádne som rada, že sa to vyriešilo. Tak ako to v rozprávkach býva, pravda na koniec zvíťazila. A preto, ak aj Vy budete mať nejaký problém čo sa týka reklamácii, dobre si naštudujte reklamačný poriadok. Pretože nie vždy to čo Vám tvrdia je správne!Konečne som svoj trojmesačný súboj vyhrala... a za to vrelá vďaka Vám! :)
9. mar 2008 o 18:32
Páči sa: 0x
Prečítané: 1 732x
Hip-hip hurá! Reklamácia konečne vybavená...
Pekný, oddychový, nedeľný deň a zrazu zvoní telefón. Pozerám na display. Ten prezrádza, že mi volá niekto, koho nemám vo svojom telefónnom zozname. Pozrela som na číslo a zistila, že je to pevná linka. Zdvihnem a pýtam sa: ,,Prosím?“
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(3)