Mne osobne vždy prišlo trošku zválštna obhajoba homosexuality, lebo vždy sa tam opakuje: žijete v stredoveku; a v 21. storočí...; a zabraňujete láske; veď to nikomu neublíži. Ale Poliačikova obhajoba nemá na žiadnu z predchádzajúcich. Príde mi prinajmenšom odvážne tvrdiť, že Kristus by hlasoval za registrované partnerstvá. Horšie je, že mu to všetci uveria. Tak ja sa teraz pokúsim to vyvrátiť.
V prvom rade. Neviem či sa stala chyba v denníku SME, alebo to naozaj bolo tak povedané, ale veta, "že Ježiš Kristus nikdy neodsúdil homosexualitu. "Nikde, nech ideme od Starého po Nový zákon,"" je veľmi zlá, kvôli jednému faktu. Ježiš Kristus ako postava nebol v Starom zákone. Dúfam, že som nešokoval väčšinu z vás.
Tak a k Biblii. Pre mňa osobne je dosť šokujúca prvá veta Boha k človeku: "Ploďte a množte sa a naplňte zem!"(Gn1,28) Máte pocit, že títo ľudia spĺňajú túto prvú a základnú požiadavku?
O pár kapitol máme príbeh Sodomy, kedy muži chceli znásilniť mužov v Lotovom dome. Neskôr ako vieme, bolo toto mesto zničené, pretože páchalo ťažký hriech(Gn19,1-29). Toto mesto bolo neskôr viac krát spomínané: že hlása svoj hriech(Iz3,9) a rôzne hriechy a následné tresty boli k nemu prirovnávané(napr. Jer49,18; Am4,11)
Nie je celkom pravda ani to, že sa k veci nevyjadril sám Kristus v Novom zákone. Je pravda, nedostal na to priamu otázku. Avšak Sodomu spomenul zase ako prirovnanie k utrpeniu za hriechy(Mt11,23). Zdá sa preto, že táto problematika vtedy bola jasná, lebo prirovnanie Sodomského hriechu a trestu bolo každému jasné.
Toto som našiel v Biblii len tak veľmi na rýchlo. Nie som nejaký študovaný v tejto oblasti, ale ak chcete niečo nájsť, tak to rýchlo nájdete.
Píšem to všetko preto, lebo chcem vyjadriť, že ak chceme obhajovať homosexualitu, tak určite nie cez Krista a cez Bibliu. Vraj sa nič nenachádza ani v Starom ani v Novom zákone. To sú blbosti. Nech sa hľadajú iné argumenty.