
Konečne sa skončilo vyučovanie a idem domov na autobusy, keďnastupujem do autobusu pýtam si lístok: polovičný Hlohovec, Hlohová. Sadnem sik žene v strednom veku a do autobusu vchádzajú ďaľší cestujúci. Naautobusy je jasne napísané: TRNAVA- BUČANY, TRAKOVICE, HLOHOVEC. Vstúpi doautobusu asi 16-ročný chalan a pýta si polovičný Bučany. Šofér mu nato hneďzvýšeným hlasom odpovedal: tam nejdem! Nato vydesený cestujúci sa ho pýta, žeprečo tadiaľ nejde, keď to má na papieri trás jasne napísané. „Hádam to nebudempráve tebe vysvetlovať!“ Som povedal, že tam nejdem, tak nejdem, nechápeš poslovensky? – krikom reagoval šoféer na slušné otázky so strany cestujúceho –zákazníka. V niektorých obchodoch majú při vstupe napísané: „Náš zákazník,náš pán!“ No keď som zažil túto situáciu v autobuse pochyboval som, či sitoto pravidlo uvedomuje aj tento vodič. Zjavne asi nie… V krízovýchsituáciach sa člověk ukáže, ako vie reagovať… Ak by sa niečo podobné stalo mne, určite by som podal sťažnosť za hrubésprávanie a za klamanie mňa, jako cestujúceho a jako aj zákazníka. Hanbite sa!