Náš zákazník, náš pán … alebo čo si dovoľujú ľudia na ľudí?

Priznám sa, tento článok som chcel napísať už dávnejšie. Eufória v ľudské dobro mi hovorila, že to nemám písať. Dnešný deň v jednom veľkom obchode kde brigádujem ma donútila sa rozhodnúť, aby som článok napísal a uverejnil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Môj deň, pripomínam sviatočný strávim v práci. Brigádujem v jednom obchodnom dome na oddelení pokladní a oddelení nápojov. Ráno začínam na nápojoch. Palety sa pomedzi regálmi len hemžia. Ober minerálnych vôd je obrovský. Nečudo. Sú tu sviatky Veľkej noci. Viete si predstaviť ako to tam vyzerá. Fólie z minerálok a malinoviek + kartóny sa odkladajú do špeciálnej nádoby na kolieská. Volá sa to gíter. Ten pravidelne vynášate do skladu cez predajňu. A tu začína náš problém, plný gíter presúvam cez uličku smerom ku skladu do lisu. Zákazník stojaci s nákupným košíkom mi blokuje prechod. Slušne poprosím, aby ustúpil a ja som prešiel. Nič, ignoruje. Ide okolo kolegyňa, ktorá ho opäť vyzve, aby ustúpil s košíkom do vedľajšej uličky. Postoj zákazníka? Zarážajúci, desivý, na človeka, ktorý robí poriadok aj pre neho a je na nohách od 5,00 hod. pripomínajúci posledný šenk v meste:

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„ Drž hubu, ty krava sprostá!“

„Nech počká, kým si nakúpim!“

Predavačka sa mu snaží vysvetliť že poriadok na oddelení je prioritou pre spokojnosť zákazníka a lepší výber tovaru. Zákazník nechápe, kričí, nadáva.

A teraz moja otázka… Myslíte si, že predavačky a predavači v obchodoch sú niečo menej ako iní ľudia, keď sa niektorí k nim správajú doslova ako k handrám? Prečo si zákazníci vybíjajú agresivitu a nervozitu na pracovníkov v obchodoch? Veď keď ste nervózni s davu ľudí pohybujúcich sa v preplnených obchodoch, zájdite do malého obchodíku, keď niekoho obťažuje na chvíľku si presunúť košík z miesta na miesto. Je fakt „obdivuhodné“ čo predvádzajú niektorí nielen na predajni ale aj pri blokovaní tovaru. No mi zostávame profesionálni a držíme sa hesla:

SkryťVypnúť reklamu

„Náš zákazník, náš pán – aj keď ma do tváre opľuješ, ja Ti poďakujem za nákup a nevrátim ti ten pľuvanec…

Peter Pepo Sloboda

Peter Pepo Sloboda

Bloger 
  • Počet článkov:  92
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavel Macko

Pavel Macko

189 článkov
INEKO

INEKO

117 článkov
Marcel Rebro

Marcel Rebro

147 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,087 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu