Hviezda dňa v zajatí obdivovateľov...

Predpisy pre prevádzku parných rušňov na tratiach ŽSR prikazujú sprevádzanie parného vlaku tzv. požiarnym vlakom. Tejto úlohy sa zhostil historický elektrický rušeň E499.047 (Bobina)...

Počas prípravy na jazdu prechádzali po trati aj vlaky podľa platného grafikonu, a aj preto mohlo dôjsť k zaujímavému stretnutiu elektrického druhu s "gorilou", rušňom 350.003...

Blíži sa čas odchodu, je potrebné uskutočniť posledné prípravy pred samotnou jazdou a Bobina sa presúva za súpravu parného vlaku...


Prípravy sú úspešne ukončené a vlak sa dáva do pohybu...

...


Prvá zastávka na území ČR je Strelenka...


Krátka prestávka a pokračujeme ďalej...

Nasleduje presun do Horného Lidča a zvečnenie prichádzajúcej pary spestrené pravidelným osobným vlakom smerujúcim do Púchova...



V stanici Horní Lideč privítala historické rušne moderná elektrická jednotka rady 471...

...a prichádzajúci nákladný vlak na čele s elektrickým rušňom 163.032...

Po príchode vlaku nasleduje odpojenie Štokra a jeho posun na púchovské zhlavie stanice...

...kde nastáva stretnutie elektrického druhu, tentoraz v podaní českej "krysy" radu 150...

Trať je voľná a k slovu sa dostáva aj požiarny vlak a jeho cisterna s vodou...

Vzhľadom k zhoršenému počasiu nasleduje presun späť do Púchova...

Na záver fotka z návratu parného vlaku tesne po západe slnka na brehu Nosickej priehrady...
