Homestaging – čo to je a k čomu slúži?

V prípade, že ste čítali E-book „Ako správne predať nehnuteľnosť“, ktorý som napísal, prípadne niektorí z mojich blogov tak ste sa určite stretli s výrazom Homestaging. Poďme si povedať, čo to vlastne je a k čomu slúži

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jedná sa o profesionálnu prípravu nehnuteľnosti na predaj alebo prenájom a jej profesionálna prezentácia na realitnom trhu. Cieľom Homestagingu je zvýšenie atraktivity pre čo najširší okruh potencionálnych záujemcov a to predovšetkým zladením farieb doplnkov a detailov, usporiadaním nábytku, nastavením osvetlenia a odstránením všetkých negatívnych elementov, ktoré by mohli potencionálnemu záujemcovi sťažovať predstavu, že by v danej nehnuteľnosti mohol bývať.

Pre lepšiu predstavu je dobré uviesť ako príklad hotelovú izbu alebo apartmán. Je vždy zariadený vkusne, s citom a neobsahuje prvky, ktoré by vás nutne vyrušovali.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pokiaľ predávate svoju nehnuteľnosť, môžete si byť istý, že prípadných záujemcov nebude zaujímať zbierka magnetiek na vašej chladničke, rovnako tak ani všetky výdobytky modernej techniky na kuchynskej linke (kávovar, gril, toaster…).

Prečo Homestaging?

Aj v prípade nehnuteľností platí, že prvý dojem neurobíte dvakrát.

Skúste sa vcítiť do kože kupujúceho. Každý deň usadá k internetu a sleduje ponuku inzerovaných nehnuteľností. Zavolá na prvý inzerát, ktorý sa zdá byť vyhovujúci jeho predstavám. Dostane odpoveď, že už je byt predaný. Pri druhom sa nedovolá majiteľovi. V treťom inzeráte sa dočíta len minimum informácií a predávajúci uviedol len mailový kontakt, ale na zaslaný email neodpisuje. Výsledok je taký, že v pomerne krátkom čase je potencionálny záujemca otrávený z toho hľadať niečo v ponuke.

SkryťVypnúť reklamu

Na to, aby ste boli pri predaji úspešný, tak sa musí do vašej nehnuteľnosti záujemca „zamilovať“ už na prvý pohľad pri prezeraní fotiek a čítaní inzerátu. Pokiaľ v záujemcovi prebudíte tento pocit zamilovanosti verte mi, že keď príde na prehliadku nebude mať najmenší dôvod o jeho cene vyjednávať, pretože jeho prvoradou snahou bude vašu nehnuteľnosť kúpiť.

 

„90 percent ľudí hľadá svoje bývanie na internete. Je nevyhnutné, aby Vaša nehnuteľnosť urobila čo najlepší prvý dojem online“

Pred Homestagingom

Po Homestagingu

„Väčšina kupujúcich si vytvorí predstavu a vzťah k nehnuteľnosti

 na obhliadke počas prvých 10 sekúnd“

Homestaging má vplyv na rýchlosť predaja a tým pádom aj na jeho cenu. Prečo idú faktory rýchlosť predaja a cena ruka v ruke?

Čím dlhšie bude nehnuteľnosť v ponuke, tým je menšia pravdepodobnosť, že sa predá za požadovanú cenu.

SkryťVypnúť reklamu

Výsledkom profesionálne pripravenej a prezentovanej nehnuteľnosti je vyšší počet záujemcov o kúpu, tým pádom je predaj oveľa rýchlejší a aj samotná predajná cena je vyššia. V priemere je cena u takto prezentovaných nehnuteľností o 10% oproti konkurenčným ponukám bez Homestagingu.

Pokiaľ si dáte záležať pri predaji svojej nehnuteľnosti s Homestagingom nemali by ste zabudnúť rovnako tak na kvalitné fotografie od profesionálneho fotografa. Vyšším levelom už je samotná videoprehliadka, ktorá urobí vašu nehnuteľnosť ešte atraktívnejšou. Všetky tieto služby a ešte oveľa viacej ponúkame všetkým našim klientom pri predaji a sú pre našu prácu samozrejmosťou.

SkryťVypnúť reklamu

Preto, ak sa chystáte predávať svoju nehnuteľnosť neváhajte sa na nás obrátiť s konzultáciou.

Úspešný predaj s homestagingom vám praje Peter Vizváry.

 

Peter Vizváry

Peter Vizváry

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Peter Vizváry - realitnyprofik.sk. Celý život sa venujem obchodu a práci s ľuďmi. Na začiatku svojej kariéry som niekoľko rokov pôsobil v bankovníctve. Za túto skúsenosť som veľmi rád, lebo ma naučila v prvom rade počúvať klientov a vnímať ich potreby aby som následne ich predstavy bol schopný pomôcť realizovať.Následne som niekoľko rokov žil a pôsobil v Prahe, kde som sa začal venovať realitám. Mal som možnosť sledovať profesionálov a odborníkov od ktorých som sa veľa učil. V roku 2018 po všetkých skúsenostiach, ktoré som načerpal, som sa rozhodol vrátiť do Bratislavy a založiť vlastnú realitnú kanceláriu práve preto, aby som mal možnosť poskytnúť klientom servis a služby, ktoré by mali byť na takej úrovni, aby profesia realitných maklérov bola vnímaná ako užitočná práce pre ľudí. Mohol by som o sebe povedať a napísať čokoľvek, ale lepšie to za mňa robia moji klienti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Tupou Ceruzou

Tupou Ceruzou

320 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

92 článkov
Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,083 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu