
Opasok bol síce akási imitácia kože no vyzeral dôveryhodne a páčilo sa mi hlavne to, že to nebol výrobok Terranovy, ale Calliope čo je ďalší predajný formát talianskej odevnej skupiny Teddy, kde patrí aj samotná Terranova. Doma som si našiel Calliope na webe a zdalo sa mi, že ide asi o kvalitnejší formát tohto odevného reťazca(žiaľ nie). Opasok som teda kúpil. O mesiac na to mi sestra opasok vrátila lebo sa jej trhal pri ohybe pri pracke, keby ho nosila dlhšie opasok by sa roztrhol na 2 časti. Keďže opasok mamka „šikovne“ odložila, šiel som ho reklamovať až v máji. Prístup blonďavej (asi odfarbenej) predavačky ma veľmi prekvapil. Keď som je povedal o čo ide zariekla ma, že jej sa to robí taktiež ( žeby si každý mesiac kupovala nový) a keď chcem dá mi 100Sk a vec bude vyrovnaná. Mne sa to akosi nepozdávalo, načo bude sestre opasok, ktorý sa už aj tak nedá nosiť a tých 100SK mi malo akože zalepiť ústa, no znamenalo by to, že 250SK som hodil do koša. Žiadal som teda reklamáciu, čo sa však predavačke(nechutne si požuvkávajúcej akúsi gumovú maškrtu) nepáčilo a snažila sa ma opäť presvedčiť, že mi to aj tak neuznajú lebo je to spôsobené nosením, teda podľa mňa správnym používaním výrobku, ktorý je však nekvalitný. Nedal som sa odbiť a „milá“ predavačka gúľajúc očami začala vypisovať reklamačný lístok a pritom nezabudla ukázať, kto je v predajni šéfom, keď afektovane upozorňovala kolegyňu o správnom číslovaní reklamačných lístkov. Predavačka mi lístok síce vypísala, ale na jej pohľade som videl, že keď mi reklamáciu uznajú a bude mi musieť vrátiť peniaze tak ju asi porazí.
Tak uvidíme, držte mi palce..........