
Sú 4 hodiny rano a ja si brouzdim po root.cz a hned po prečítaní nového komixu som poklepal na jeden z odkazov čo ma zaujal. Malo to s bezpečnosťou a superhrdinami. Odkaz zo stránky nefungoval tak som vysúšal poparsovať v hlave link a použiť www.superhrdinove.cz . Prvé čo som zhliadol bolo nejaké flashové video v komixovom štýle.
Na stránke sa objavili štyria "hrdinovia". Superadmin, Spořivka, Mobilní dvojčata a Bezpečák . Grafická kvalita by nebola až tak zlá. Komixový štýl, i keď z tohoto žánru vyťažil autor minimum.
Klik na prvú postavičku. Po krátkom infantilnom filmečku s podtitulom
"NEOTRAVOVAT. Superadmin a otravové"
ktorý na mňa pôsobil povedomým štýlom som sa cítil na vážkach o čo vlastne filmečku šlo. I tie najdebilnejšie flashovky majú nejakú skrytú myšlienku alebo aspoň vodítko k schyzofrenickej povahe autora.
Celým príbehom je akoby autor videa chcel ukázať, že nejaký admin dokáže s vyloženými nohami dostať niečo do 120% fungujúceho stavu a pritom ešte vyzerá ako pablb.
Prevedenie je na úrovni hyper amatérskeho filmu, kde sa režisér snažil kamuflovať absolútny nezáujem o realizáciu.
Ešte stále som si neuvedomil prítomnosť loga Microsoftu na stránke.
Moja vytrvalosť v odhalení pointy tohoto nepodareného vtipu pokračovala zhliadnutím filmečku o Spořivke s podtitulom
"Spořivka, postrach kanceláře."
Rovnaký systém podávania príbehu, rovnký infantilný pocit z autora a celkovo mám dojem, že autor sa mi snaží povedať, že nejaký jeho produkt urobí z normálnej kancelárie plnej lenivcov a idiotov miesto kde sa vyprodukujú miliardy zisku, mail dojde skôr než odišiel a zákony fyziky zabudnú na túto čast časopriesotru.
Ešte stále som si neuvedomil prítomnosť loga Microsoftu na stránke.
"Mobilní na všechny spůsoby" je titulok tretieho videa, v ktorom vystupuje superhdinka schopná sa rozdvojiť a cez hocaký komunikačný prostriedok sa spojiť. Celé to je o nejakom buzinezmanovi, ktorý nič iné nerobí len pracuje a Mobilné dvojčatá mu to umožnia v ešte závratnejšej efektivite.
Začínam mať dojem, že autor je nejaky americký marketingový uchylák.
Ani netuším ako blízko som pravde.
Ešte stále som si neuvedomil prítomnosť loga Microsoftu na stránke.
Posledné video mi zaplo v priebehu 2 sekúnd. Celé to začalo s titulkom
"Hacker útočí".
V krátkom slede obrázkov som si uvedomil, že toto vtípek nieje. Nebudem vám kaziť radosť z toho si to pozrieť. Len ma naštvalo podporovania vytváranie mýtu o hackeroch ktorí si fičia na extázi a sú to najväčší ... a trolovito vyzerajúci tvorovia, ktorých jediným zmyslom života je kradnúť chúďatám firmám peniaze a dáta.
Uvedomil prítomnosť loga Microsoftu na stránke.
Všetky videá som si pozrel znovu s nadsázkou pre Microsoftí humor. Celkovo som zhodnotil infantilnosť a pochybnosť projektu a ostal som presvedčený, že v (a pre?) Microsofte robia asi samí schyzofrenní marketingoví guruz, ktorí si myslia, že takáto forma reklamy nepôsobí infantilne až poloidiotsky.
Ako flashovému filmečku by som tomu dal možno aj dobrú známku, ale takto tomu radšej známku nedávam.
Posúdťe sami...