Aj T- mobile má svoje muchy

Vždy som hovoril: Dal by som zaň aj ruku do ohňa. Až kým som sa aj ja raz nepopálil na vlastnej koži.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)
Obrázok blogu
(zdroj: deviantART)

Chcel som iba jednoduchú vec. Zmeniť moju EASY kartu na paušál s ročnou viazanosťou. Ono to ale nebolo až tak jednoduché ako som si myslel.


Do 72 hodín najneskôr

Tak som teda celý natešený išiel do nášho malého T- centra, aby som si aj ja doprial trochu Vianoc. Milo ma tam privítali, usadili, predložil som potrebné doklady, podpísal zmluvu a odišiel s jedinou vetou v mojej hlave: "Najneskôr do 72 hodín to budete mať aktivované." Tak som čakal a počítal hodiny. 1, 24, ...56,72...83...104 ... STOP! Hmm...?! čosi mi tu nesedí? Ako si tak volám a sms-kujem stále prichádza tá neobľúbená správa: Váš kredit bol znížený o ..... Tak som sa po 5 dňoch znovu vybral do nášho malého T- centra.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Protekčne Vám to dnes urobia

Tak "trošku" nahnevaný som si sadol na stoličku a vysvetľujem v čom je problém. "V stredu som podpísal u Vás........ a do dnešného dňa mi to neaktivovali!" Obaja pracovníci priam jednohlasne povedali: "Tak to už určite musí byť aktivované." Odpovedal som: "Tak prečo mi to potom stále berie kredit?" (úškrn popod nos a v duchu strašný rehot) Po tejto mojej vete už boli opatrnejší vo vyjadrovaní. Tak sa na to pozrieme aj si to overíme telefonicky. Samozrejme som mal pravdu. Po zložení telefónu mi oznámili, že to ešte nestihli aktivovať, ale protekčne mi to spravia. Vraj, protekčne. Nevadilo by mi, keby povedali, že do týždňa to bude hotové, ale plané sľuby, že do 72 hodín, to som už niekde počul. Tak som s malou vierou odišiel, že teda konečne to už bude v poriadku.

SkryťVypnúť reklamu

A to som si myslel, že už je po problémoch

Neklamali. Keďže som sa bol asi sťažovať, tak mi to konečne spravili (po 120 hodinách). Neviem do kedy by som bol čakal, keby som sa nesťažoval. Môj nový paušál Relax 60+ mi konečne nabehol. Od toľkej radosti som ho ani celý deň nepoužíval. Až večer, keď ma prezvonil priateľ, som zistil, že mi nefunguje CLIP-ko. No super :-( . Tak som sa vybral do nášho malého T- centra (again). Už som sa ani nerozčuľoval, iba som im rovno vysvetlil v čom je problém. Tento krát ma (radšej) odporučili na ich zákaznícku linku, vraj tam vyriešim "všetky" svoje problémy.

Asi ich vianoce prekvapili

SkryťVypnúť reklamu

Ešte som nestihol doriešiť môj problém s CLIP-kom, ale určite sa chystám. Ja ktorý som na T- mobile nedal dopustiť som bol takto prevychovaný. Neobviňujem predajcov v našom malom T- centre, veď za technickú časť oni nezodpovedajú, ale naskytá sa mi tu viacero otázok. Prečo T- mobile nestíhal spracovať moju žiadosť do 72 hodín, vari nečakal, že na Vianoce bude nával zákazníkov? Alebo som ja ako koncový zákazník, ktorý si berie iba nejaký maličký paušál, pre T- mobile nezaujímavý? Keby som sa nesťažoval, do kedy by som bol čakal? Budem mať vôbec to CLIP-ko, za ktoré som si už raz zaplatil? A ešte mnoho iných...

SkryťVypnúť reklamu

Pár teplých slov na záver. Jednu vec by sa mali veľké spoločnosti ako T- mobile naučiť. A to, že by obyčajných ľudí ako som ja mali brať vážne, lebo keď si raz za niečo zaplatím, tak to chcem aj mať, aj keď je to iba malá a "jednoduchá" vec ako táto moja.

Majko Polc

Majko Polc

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..výstižné sú iba tri slová: blázon, blázon a blázon!ShoutBoard od BlueBoard.cz Zoznam autorových rubrík:  Moja maličkosťAll about LoveZo života starcaTrepaninkyŠpeciálna pre TebaFantázia v pohybeGod's movement

Prémioví blogeri

Marcel Rebro

Marcel Rebro

141 článkov
Tupou Ceruzou

Tupou Ceruzou

316 článkov
INEKO

INEKO

117 článkov
Pavel Macko

Pavel Macko

189 článkov
INESS

INESS

108 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu