Nasleduje ďalšia otázka. Sozdesením v očiach počúvam: A TO JE ČO? Vzťahy s verejnosťou,skúšam si pomôcť. Dočkám sa nejednoznačného: Aha a je mi jasné, ževysvetlenie nestačilo. Nuž, PR alebo Public relations sú služby,prostredníctvom si firma formuje dobré meno u verejnosti. Nie nie, anivysvetlením ako z príručky marketingu nedosiahnem zasvietenie žiarovkyv hlave u všetkých. Odľahčenie nastáva, keď uvediem príklady, žeorganizujeme tlačové konferencie, píšeme tlačové správy, podnikové novinya robíme tréningy v oblasti komunikácie. To už sa stretnem ajs úsmevom a poznamenaním: Znie to zaujímavo. Áno, páči sa mi to,odvetím.
PR je niekedy vnímané aj akonadávka. V médiách sa objavujú rôzne články na túto tému. Neschopná bandaľudí, ktorí sa hrajú s písmenkami, obmotávajú si novinárov okolo prstaa manipulujú ľuďmi. Nuž, aj to je pohľad na vec.
Čo vlastne PR je sa nedádozvedieť iba z knižiek, PR žije najmä praxou. Blog PRiateľov dobrého PRchce byť priestorom, kde sa stretnú odborníci z oblasti Public Relations,podelia sa s Vami o svoje zážitky a skúsenosti a posnažiasa vám priblížiť, čo sa za dvoma PRíťažlivo znejúcimi písmenkami skrýva.
So záujmom sledujeme blog SlovakPress Watch. Aj on nás motivoval k založeniu blogu, kde budeme reagovať naaktuálne udalosti z PR praxe.
Všetci sme ľudia a každý deňspolu komunikujeme. Radi sa s vami podelíme o každodenné maličkosti,ktoré tvoria svet. O skúsenosti s komunikáciou, o radostiachi problémoch života. Inšpirujúceho to zázraku. Nuž, nechajme sa prekvapiť,čo nám prinesie. Príjemné čítanie.
Katarína Šimková