
V celom demokratickom svete sa v predvolebných kampaniach míňa stále viac financií. Kandidáti sa predbiehajú, kto dá viac. Skoro ako preteky v zbrojení. Kto je cieľovým subjektom týchto investícií? Predsa nerozhodnutý volič. Volič, ktorý sa nevie rozhodnúť a rád sa nechá ovplyvniť. Tupovolič.
Rozhodnutého voliča neovplyvní ksicht na bilboarde, či informácia, že kandidát neraňajkuje džem.
Tupovolič je úžasný. Neustále je stredobodom pozornosti obchodníkov, politikov, „vedcov" a hlavne pragmatikov. Tí ho milujú.Je plachý. Ovplyvní ho pekné aj škaredé počasie. Má širokú dušu. Zmestí sa do nej igelitka so salámou, aj nedeľná prechádzka v Tescu, či míting alebo „Akcia". Má životaschopnosť. Stále rastie a množí sa. Má vytrvalosť. Stále sa nechá oklamať. Má nadšenie k celebritám a esemeskuje. Bráni sa: „ja sa o politiku nezaujímam" a „všetci sú rovnakí". Čím je tupejší, tým je dôležitejší. Jeho najväčšou silou je tuposť. Demokraciu nebuduje. Vužíva a degeneruje ju. A vysmieva sa z nej. Keď spôsobí nástup totality, okamžite, veľmi kreatívne vie, koho voliť a aj bez reklamy.
Rast tupovoličov podporujú totalitné štruktúry. Sú pre nich cestou k moci.
Prostriedkami sú: apely na práva a nároku na bezprácny zisk, znižovanie úrovne vzdelania a škôl.
Tupovoliči sú síce všade na svete, no u nás majú teraz mimoriadne dobré podmnienky... Inšpirácia:http://www.youtube.com/watch?v=4QRm0ByyupI