
Nadpis inzerátu hlása: „Viac ako 200 000 párov očísleduje nahé celebrity“. T-Com takto nepriamo označil svojich užívateľov 4Ginternetu ako ľudí, ktorí si bežne prezerajú porno stránky. Snaží sa Vásprilákať medzi svojich „pornoprezeračov“ veľmi nevyberavým spôsobom.Presviedča, že vďaka rýchlemu internetu si môžete o celebritách nielenprečítať, ale aj uvidieť ich intímne videá. Je to viac než úbohé.
T-Com v inzeráte odkazuje na stránku ParisExposed.com,kde môžete nájsť intímne fotografie a videá Paris Hilton. Nanajvýš tentomonopolno-telekomunikačný operátor sa nepriamo priznáva, že jeho zamestnancipráve vďaka internetu uvideli nahé herečky, celebrity, missky, atď. Poukazujena to veta z inzerátu: „V chúlostivých scénach sme tak mohli vidieť nahéherečky, modelky, missky...“ Gratulujem im k tomu.
Ak by som bol zákazníkom T-Comu, tak by som sa zrejmeurazil. Našťastie ním nie som. Dodám len, že ani reklama takéhoto druhu manepresvedčila o kvalitách T-Comu. Skôr naopak. Reklama pôsobí na širokéspektrum potenciálnych zákazníkov a tak zostáva len na človeku samom, čisa nechá urážať, alebo si vyberie inú spoločnosť.