Telekom – nevieme a nechceme vedieť

Nie som zvyknutý písať sťažnosti.. Nie som ani zvyknutý sa sťažovať. Aj napriek tomu, že je na čo. Vždy sa cítim trápne. Tentokrát hnev zvíťazil nad týmto pocitom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Prekládka internetu a televízie...

Nikdy by ma nenapadlo, že u tak veľkej spoločnosti môže v podstate tento jednoduchý úkon priniesť toľko problémov, že vybavovanie hypotéky je oproti tomu prechádzka ružovým sadom.

Nasťahovali sme sa do svojho. Priateľka si “so sebou” priniesla viazanosť Magio Televizia a optický internet... Ešte pred sťahovaním navštívila teda pobočku Telekomu. Dokopy tam musela prísť 4-krát. Na prvýkrát sa dozvedela, že nevedia tieto služby poskytnúť aj na novej adrese a že je to neštandardná situácia a tak sa dohodli, že to prezistia a zavolajú... Nikto sa nikdy neozval. Prišla na pobočku znovu (tento raz už presťahovaná). Znova vysvetľovala o čo ide.. Tentokrát už vedeli od stola, že na novom mieste nevedia poskytnuť optický internet a ani TV po kábli... Namiesto toho jej ponúkli 5 MB linku a TV cez satelit... Hneď jej teda ponúkli, že to môžu aj spraviť. Zrušiť starú zmluvu a spraviť novú... Priateľka sa informovala aj o prípadnom zrušení zmluvy v prípade, že nevedia poskytnúť tie isté služby. Hlavným problémom bol ten satelit. Bývame v obojstranom zákryte. Zo všetkých strán máme domy alebo stromy. Zrušenie vraj nie je možné bez pokuty za každú službu. Išla teda domov, že si to premyslíme... O dva dni sme teda prišli znova na pobočku... Počkali sme si polhodinu na to, aby sme sa dozvedeli, že tentokrát potrebujeme na uzavretie list vlastníctva... Spomenuli sme, že pred dvoma dňami už s nami chceli uzavierať zmluvu a nič také nepotrebovali. Dozvedeli sme sa teda znova niečo o tom ako to “funguje”.. Tretíkrát zas troška ináč.. Prišli sme o týžden teda znova.. Zmluvu sme uzavierali HODINU A POL, kde nám bola ponúknutá 10 MB LINKA (pred tým nám tvrdili, že pôjde iba 5 MB) a satelit...Na predchádzajúcich stretnutiach tvrdili, že službami sa musíme dostať na tú istú mesačnú sumu ako na zmluve ktorú rušime... Tentokrát to bolo jedno... Najhoršie na tom celom je, že vlastne celý čas nevieme ako je to naozaj... 4 navštevy, 4 zamestanci a každý niečo iné tvrdí..

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No tak teda uzavierame tú zmluvu... Pýtame sa na inštaláciu internetu a satelitu... Samoinštalácia je zdarma... Sami sa musíme pýtať, čo zahŕňa ten špecialny príplatok za inštaláciu čo majú v letákoch... Dostávame odpoveď, že to je len zapojenie “krabičiek”. Pýtame sa na to pre istotu ešte dvakrát nakoľko ten satelit je stále otázny... Niekoľkokrát si s predavačom zopakujeme, že inštalácia satelitu ako takého je zdarma a že pri tom aj rovno zistí, či je možné službu poskytnúť. Vraj máme počkať na telefonát, zatiaľ to ide na schválenie na back-office, kedy to bude schválené nám nikto nevie povedať. Odchádzame teda a čakáme.

SkryťVypnúť reklamu

O pár dní priateľke volajú z Telekomu, či môžme byť ďalší deň doma a na potvrdenie prichádza SMS, že nasledujúci deň nás navštívi vás servisák OHĽADOM ZISTENIA možnosti poskytnutia služieb..

Čakám na pracovníka. Ten prichádza a rovno ide zapájať.. Teda ide zapájať internet. Za 5 minút je hotovo - internet ide.. Pýtam sa ho na ten satelit, že kde ho má?... To príde zapojiť iný kolega....Už som nahnevnaný a tuším prúsery.... Zas si vybavovať voľno... Čakáme týždeň. Volá kuriér... Mám tu pre vás satelit, stojím pred domom... Lenže ako zisťujeme, on nie je pred NAŠIM domom. Stojí pred adresou z ktorého boli služby preložené... Ako sa toto stalo, vie iba Telekom a ten bordel čo tam majú... Tak sa teda dohadujeme na ďalší deň na správnu adresu... Satelit 5 dní prekračujeme v obývačke.. Dva dni pred Vianocami teda voláme, kedy niekto príde a nainštaluje satelit... Žena na druhom konci linky zjavne už tuší problém... odpovedá však, že v systéme máme samoinštaláciu – a teda si ho máme NAINŠTALOVAŤ SAMI!!! Utekáme ešte v ten deň do Telekomu zistiť kde sa stala chyba. V Telekome vysvetľujeme pracovníkovi všetko celé dookola.. Nakoľko on z počítača nevie absolútne nič zistiť.. Ešte stále nám rozpráva o bývalej zmluve... my mu oznamujeme že už máme novú...aha tak teda....že zavolá manažéra...dochádza manažér..už som fakt nahnevaný...zas všetko dookola vysvetľujeme manažérovi... Ten nám vraví, že satelit sa inštaluje za ten špeciálny poplatok...To sme sa vás 3-krát pýtali minule... Kde ste boli minule? sa nás pýta... TU u vás a s tým pánom čo sedí vedľa!!! to tam fakt nemáte nič v tom počítači??? Manažér sa teda ospravedlňuje a ponúka nám zľavu 20 EUR... Ja sa mu snažím po piatykrát vysvetliť, že nejde o zľavu, ale o to, že TEN servisák mal prísť a ZMERAŤ signál, že či je to možné... Že to pourguje, ale nevie nám nič zaručiť.. Na to vám kašlem... Mám človeka, čo to vie nainštalovať, len ste tvrdili, že to nainštalujete a zistíte, či to vôbec pôjde.. Ja sa vás pýtam, že čo sa stane, ak ja vám poviem, že TAM NIE JE SIGNÁL... DÁTE MI POKUTU??? To musia ONI rozhodnúť... Kto sú tí ONI mi je jedno.. však ste Telekom.... mňa oni nezaujímajú....

SkryťVypnúť reklamu

Volám teda známemu nech príde... Zoberie krabičku, že ide zmerať signál... Jasné, že 0... Nenatočíme satelit nikde... Na strechu zabudnite, je škridlová... to nikto nepovolí...

V sobotu idem do Telekomu... Som zvedavý, kto mi zaplatí ten čas, cestu a nervy.... či si vypýtajú pokutu za toto šialenstvo....

Radoslav Šipoš

Radoslav Šipoš

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Skomprimované panelákové "básničky" pre panelákových "psov"Viac na FCB page: Denník Bratislavského neurotika Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáKultove nahravkyHROMADA č.1JAZZovinyKulturné oné..požitkyZrkadlenie

Prémioví blogeri

Marcel Rebro

Marcel Rebro

141 článkov
Tupou Ceruzou

Tupou Ceruzou

315 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

299 článkov
Radko Mačuha

Radko Mačuha

223 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu