
Áno,starostlivosť o zubnú hygienu je dôležitá, avšak tá v tomto prípade nie jeprvoradá. Rôzni ľudia s dokonale vyretušovanými fotkami sa nám snažia prihovoriť,kde sa to len dá a získať si tak našu pozornosť pred nadchádzajúcimikomunálnymi voľbami. Paradoxne veľkosť ich portrétov a vábivých sloganovnekorešponduje s reálnosťou toho všetkého.
Chcetedopravu zadarmo? Voľte pána X.Y.
Chcetezadarmo internet v Starom meste? Voľte pána Z.X.
Chcetelacné bývanie? Voľte pani J.B.
Chcetemodré z neba? Voľte kandidáta s číslom N a on/ona vám to splní.
Chcete? Máte to mať...
Všetky tieto sľuby majú spoločného menovateľa – peniaze. Sú tieto sľuby splniteľné? Viac či menej, ale aj áno. Aká je však ich skutočná cena? To už tí samozvaní "špecialisti" na všetko nepovedia. Jeto veľmi jednoduchá logika "MÁ DAŤ – DAL". Rád vám ponúknem a dám verejné služby, keďsi za ne budete ochotní náležite zaplatiť. Nechcete platiť viac na daní z nehnuteľností,správnych poplatkoch a i.? Nie? Tak sa nesťažujte!
Dá sa teda odvodiť pravidlo, že čím väčší úsmev, tým väčší pozor na sľuby a osobu, ktorá za nimi stojí? Mám pocit, že áno. Ľudia radi podľahnú dojmu, že aj oni budú mať raz na tvári taký úsmev.
Sviežosťtýchto neodolateľných úsmevov žiaľ vydrží asi tak dlho, ako to tvrdiamarketingové oddelenia samotných výrobcov tých povestných zubných pást, teda (iba)tých neskutočných 12 hodín...