V pondelok tesne pred štvrtou popoludní som poslal e-mail so žiadosťou o prijatie do zamestnania adresovanú priamo zodpovednej osobe. Nečakal som žiadne zázraky a už vôbec nie odpoveď v priebehu necelej hodiny, navyše neskoro popoludní. Bol som pozvaný na pohovor, ktorý sa mal uskutočniť nasledujúci deň o 9:00.
Vyzbrojený dobrou náladou, dostavil som sa v dohodnutý čas, zoznámil sa s mojou budúcou vedúcou a asi pol hodiny sme rozoberali naše vzájomné predstavy o danej pozícii, medzičasom sme sa dohodli, že som prijatý, tak som si zašiel na ľudské zdroje vybaviť rôzne formality. Do chvíle keď som opustil priestory prevádzky prešlo teda necelých 19 hodín.
Nejedná sa o pozíciu, na ktorú je potrebná špeciálna kvalifikácia, vysoká škola alebo dlhodobá prax. Mojou výhodou je komunikatívnosť a ochota prispôsobiť sa pravidlám, ale zavážilo, že som v minulosti na obdobnej pozícii, aj keď iba ako brigádnik a v inej prevádzke už pracoval.
Nemusel som meniť, v porovnaní s mojou momentálnou pozíciou freetimera to nie je zaujímavá ponuka z pohľadu financií, ale povedal som si, že je čas na zmenu.
Podarilo sa, od 1. Augusta Vás teda budem vídavať z pozície pracovníka oddelenia služieb zákazníkom a som tu pre všetkých, ktorí k nám zablúdia...