Česi sa v kolóne na diaľnici predbiehajú cez odstavný pruh rovnako ako slováci
A aby si nemysleli že u nás to je inak, predbehol sa aj jeden slovák
SR a ČR oslavujú 30 rokov od sprevádzkovania diaľnice BA - Praha
V ČR si to veľmi vážia a zrejme preto ju zakonzervovali a nadskakuje sa tam rovnako ako pred 30 rokmi
Častejšie som stretával Škodu so slovenskou ŠPZkou
Češi sú ochotní (núdzové dofúkanie pneumatiky v pneuservise, ešte raz ďakujem)
Hustopeče mi stále vyvolávajú úsmev na tvári
Asi preto že tam až tak veľmi husto nepečie
Keď na F1 o pol ôsmej zaželajú krásne vstávanie, má to na mňa po dvoch hodinách cesty uspávacie účinky
Každý reklamný banner pri ceste obsahuje odkaz na web
A aj kamenné predajňe majú reklamu na eshop (asko)
Dokonca majú offline reklamu aj služby (piklio.com - vyzerá fakt dobre)
A oveľa viac eshopov ako u nás (najlepsiepneu, lacnepneu, najlacnejsiepneu, kupujpneu, ..)
Presnú adresu eshopov si nepamätám, bolo ich fakt veľa
Nie je preto lepšie namiesto offline kampane investovať predsa len do tej online?
Vďaka tým všetkým reklám, ktoré u nás nie sú úplne bežné, mám otázku - čo myslíte, príde na Slovensko ešte len eshop boom, alebo už tu bol?
Na uvažovanie: pneumatiky eshop site:cz 281.000 výsledkov VS. pneumatiky eshop site:sk 86.000 výsledkov