Povedali mi, že budem mať 120 voľných minút mesačne, SMS správy iba za 0,09958 € a to všetko iba za mesačný poplatok 11,83 €. To bolo tak všetko, čo mi povedali. Pomyslela som si, že pre mňa ako pre študenta to nie je taký strašný polatok 11,83€ a tak som súhlasila keď sa ma spýtali, či by som to využila a keď som povedal, že aj áno, tak som im nadiktovala potrebné údaje a o pár dní mi kuriér priniesol zlmuvu na podpis.
Na konci marca mi prišla faktúra. Keď som videla sumu 69,19 € za marec, mi to vyrazilo dych a na druhý deň som išla do T-Mobilu spýsať reklamáciu, keďže mi na konci februára nepovedali všetko. Lebo na ten mesačný poplatok 11,83 € sa "nabaľovalo" aj pripojenie na internet a každé prekročenie limitu a tak z reklamácie sa stalo predčasné odstúpenie od zmluvy, inak viazanosť je 24 mesiacov.
V Týchto dňoch teda čakám faktúru nie len za telefón, ale aj s poplatkom za predčastné ukončenie zmluvy vo výške 47, 80 € a to som ich dlhoročný zákazník a o to viac sa mi to zdá byť "nefér" voči mne.
Preto som sa rozhodla, že po zaplatení aprílovej faktúry už T-Mobilu nedarujem ani cent a odchádzam k O2. Dúfam, že aspoň O2 bude naozaj "fér"! :)