VyVolení dá viac ako Big Brother!

Televízia JOJ sa do jesenného boja o diváka tak ako aj konkurencia pilne pripravuje. Najväčším ťahákom novej sezóny 2005/2006 bude rozhodne aj nová interaktívna reality show. VyVolení je výnimočný projekt, ktorý svojim spôsobom zmení nie tak ľudské osudy, ako televízne prostredie na Slovensku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)



Vidíme vás...

Takto to začalo, masívna kampaň na kastingi a samotnú reality show bola a je prezentovaná počas celého dňa na obrazovke Kňažkovej televízie (dokonca aj pred Novinami TV JOJ v časomiere), v printových médiách a rádiách. Úspech tejto reality show zabezpečuje jej štruktúra a systém.


Dáme vám viac. Dáme vám 11 miliónov, dáme vám nový život!

Víťazom však môže byť iba ten, ktorý dokáže všetko opustiť a veľa vydržať. Odmenený bude novým bytom v atraktívnej lokalite (bratislavská Koliba), autom, ročným platom špičkového manažéra a luxusnými dovolenkami. To všetko v hodnote 11 miliónov. Pôvodná suma bola desať miliónov, nakoľko rovnakú sumu stanovila pre víťaza aj TV Markíza v pripravovanej konkurenčnej reality show Big Brother: Súboj, televízia JOJ sa rozhodla navýšiť sumu o milión korún.

Reality show 21.storočia

Hlavú úlohu hrajú vedľa finalistov reality show televízny diváci, ktorí svojim hlasovaním rozhodnú o priamych „aktéroch“ show a najmä o víťazovi, ktorého čaká výhra, ktorá na Slovensku ešte nemala obdobu. Vybraná skupina ľudí strávi niekoľko týždňov (100 dní) v luxusnej vile, ktorá sa bude nachádzať neďaleko sídla televízie. Kamery budú sledovať život finalistov dvadsaťštyri hodín denne. „Bojovníci“ o milióny budú úplne izolovaní od sveta. Dni, ktoré strávia „na Kolibe“ budú naplnené každodennými činnosťami a zvláštnymi úlohami. Vďaka kamerám a mikrofónom neostane pre diváka utajený žiaden vzťah, priateľstvo, láska, nenávisť, emócie. Uvidí teda reálny každodenný život. Samozrejme, že aj v tejto reality show sa rozhodne o tom, kto vilu opustí a kto v nej ostane. Postupným vyraďovaním tak vzíde víťaz, ktorý bude mediálne známy, čo môže využiť rovnako dobre ako maďarskí „kolegovia“ .

TV JOJ – jednotka na trhu

Predpokladá sa, že náklady na ďalšiu „prvú“ skutočnú reality show prekročia sumu 150 000 000 Sk. No za veľa peňazí, môže byť aj veľa muziky. A pre TV JOJ tak potrebná vysoká sledovanosť, čo jej umožní dosať sa na vrchol televízneho trhu u nás. Svoje postavenie si potvrdila aj maďarská stanica RTL klub, ktorá za celou reality show stojí, keďže ju vytvorila spolu so spoločnosťou IKO a Maďari už majú za sebou aj pilotné časti tretieho pokračovania – Válo Világ 3 (Skutočný svet 3). "Dozrel čas, aby aj slovenský divák mohol prežiť príbeh skutočnej reality šou. To, že tento formát prináša práve TV JOJ nie je náhoda. JOJka slovenský televízny trh už viackrát posunula vpred a urobíme tak aj túto jeseň," povedal v deň kúpi (10. júna) na tlačovej besede generálny riaditeľ TV JOJ Milan Kňažko. Dynamická, flexibilná, napínavá. Taká bude nová, v poradí už tretia a prvá licencovaná reality show na obrazovkách TV JOJ, ktorá má šancu stať sa hitom v rebríčku reality shows na Slovensku.

Shantik

Shantik

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorému je jasné, čo sa pozerá:) Zoznam autorových rubrík:  Mójzejofci é to perkektMédiáINterviewsDrž hubu! talkshowEurópska únia (seriál)MY LIFESúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
INESS

INESS

108 článkov
Tupou Ceruzou

Tupou Ceruzou

317 článkov
Marcel Rebro

Marcel Rebro

142 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu