Drž hubu! talkshow (2)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Drž hubu! talkshow
Drž hubu! talkshow (zdroj: Branislav Šanta)

Zdravím!
Priaznivci mega show Slovensko hľadá SuperStar budú v marci „ukrátený“ o dve časti. Priame prenosy z NTC „nahradia“ filmy Kameňák a Jesus Christ SuperStar, informuje o tom najlepší a najčítanejší server o médiách Mediálne.sk.

Preto som sa rozhodol, že dnešnou témou bude: Ako využiť SuperStar.

Minule som cestoval autobusom zo školy domov a jedno dievča ukazovalo svojej kamarátke vystrihnuté obrázky a plagáty(?) Mira Jaroša. A bola z toho veľmi, veľmi nadšená a tak s pocitom šťastia, možno hrdosti,... s úsmevom povedala počet, koľko „má obrázkov“ a bolo ich dosť (452). A tak som sa nad tým zamyslel... „aj ja pozerám SuperStar, ale toto...síce aj ja v jej veku som zbieral tiež obrázky ...“ Niekto si povie „šialená, že vyhodila toľko peňazí...,“ iní zas: „ Wau, ty máš...“ Touto cestou chcem spomínanému dievčaťu popriať, aby sa mohla stretnúť so svojou „láskou,“ idolom, so svojou SuperStar...

SuperStar sa dá využiť na pobavenie... po pracovnom týždni (m)učenia v škole, alebo po namáhavej práci, je dobré si sadnúť, vypnúť,... zapnúť si SuperStar a zabaviť sa pri tejto reality show, napríklad aj skúmaním, či sa hymna Kým vieš snívať spieva, resp. nespieva na playback.

SuperStar sa dá využiť na zviditeľnenie... či už seba, alebo svojej firmy, isté percentá popularity sú zabezpečené. Hovorí sa, že aj negatívna reklama je reklama, no aj tá niekedy prekračuje medze. Dúfam, že raz neskončím na titulke v súčasnosti najčítanejšieho nezávislého denníka, ale človek nikdy nevie. Možno niekedy skončím ako Jožo Suchý, ale určite nie ako Erik.

SuperStar sa dá využiť na posilnenie značky televízie, ako to bolo a je v prípade Slovenskej televízie. Konečne je cítiť ten ošiaľ, ktorý prináša so sebou aj kladné, no často krát aj záporné stránky, ale o tom je život, o tom je reality show. STV je víťazom v sledovanosti a stáva sa preto aj piatkovým víťazom, kde hladko poráža konkurenciu, čo sa koniec koncov darilo aj Dievčaťu za milión. Keď sme pri JOJ-ke, mám pocit, že Miliónový tanec nezaznamená veľký úspech, ale nechajme to na čas...

SuperStar sa dá využiť na skvalitnenie programu, na predaj novín, časopisov, rôznych vecí, na súťaže v rádiu... „Každá stá esemeska...“ táto reklama je vám určite známa, môžete v nej vyhrať dva lístky na piatkový finálový večer, jedna SMS správa stojí myslím 48Sk, takže 100. zasielateľom je zisk 4800 korún, čiže jedna vstupenka stojí 2400 korún, aj keď sú vstupenky nepredajné, ale aj o tom by sme mohli kľudne polemizovať.

SuperStar sa dá využiť na nájdenie skutočných talentov, čo je aj hlavnou úlohou programu. Príkladom je napríklad aj Martina Šindlerová, ktorá vo veku šestnásť rokov dokáže „vytiahnuť“ pieseň až tak, že niektorým divákom „bežia zimomriavky po tele...“

SuperStar sa dá využiť všelijako...

A na záver moja „rada“ znie: Dobrý večer stále máš, keď SuperStar pozeráš!
A to je všetko, majte sa fajn!

Prihláste sa na témy:

Som stredoškolák, preto chodím do školy iba v stredu
Ako nestratiť hlavu
Poznám/žijem so známou osobnosťou
Všetci mi vyčítajú, že mám posledné slovo

Kontakt: branikbranko@pobox.sk

Shantik

Shantik

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorému je jasné, čo sa pozerá:) Zoznam autorových rubrík:  Mójzejofci é to perkektMédiáINterviewsDrž hubu! talkshowEurópska únia (seriál)MY LIFESúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

91 článkov
Roman Kebísek

Roman Kebísek

105 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
Karol Galek

Karol Galek

116 článkov
Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,077 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu