K tomu talentovému obdobiu...

Na Slovensku a Česku máme talentu veruže dosť. Aj na dve televízie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Posledná naozaj úspešná veľká šou, ktorú si pochvaľovali priam všetci, bola SuperStar I., ešte za čias normálneho vysielania Slovenskej televízie. Dnes už sú veľké šou len na súkromných televíziách - JOJ a Markízy. A tak, ako sa nedávno nudne tancovalo, dnes sa nudne hľadá talent.

Na oboch televíziách to isté. Nehľadá sa najväčší talent, aj je jedno, ktorá celebrita najlepšie tancuje. Je to len duel dvoch televízii, ktoré sa predbiehajú v tom, ktorá urobí lepšiu talentovú či tanečnú šou, súťaž. Kto vyhráva, určuje sledovanosť...

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zo zvedavosti som si pozrel aj ja Talentmániu i Česko-Slovensko má talent. Obe šou ma sklamali, bola to nuda, nuda, samá nuda... Prakticky žiadny talent ma nechytil za srdce, väčší priestor dostávala buď Adelka Banášová s Paľom Haberom alebo Lucia Bíla s Janom Krausom a tým plešatým a múdrym Slovákom napravo...

Načo sedieť dve-tri hodiny pred televízorom, hodinu sa pozerať na to, ako si niekto vypije minerálku a príde na všetky kastingy a na koniec počuť konečne nejakých talentovaných slepých hip-hoperov? Teraz som spojil dve televízie, jednu v dobrom a jednu v zlom. Dalo by sa však veľmi ľahko túto vetu povedať tak, aby som tie televízie dal do opačného poradia... Všade sa našli dvaja talentovaní ľudia, no sto netalentovaných, akožezábavných "talentov" a múdre slová moderátorov a tých, čo isto majú nos na talenty... No načo to sledovať, veď naozajstné Talenty (správne s veľkým T) aj tak čoskoro niekto bude zdieľať na sociálnych sieťach...

SkryťVypnúť reklamu

Na niečo je to však dobré! Aspoň sa tí naozaj talentovaní dočkajú na záver tohto duelu televízii zaslúženého honoráru a pre nás niektorých divákov - voľný nedeľný večer, ktorý nás absolútne neláka k televízoru...

A na záver jedna reklama na talentovú súťaž. Samozrejme, nie slovenská reklama. Žiadne Čipikao alebo „A s kým bankujete vy?“. Skrátka, nápaditá reklama a v súčastnosti pri tomto talentovom období veľmi aktuálna. I keď na Slovensku nebeží... Reklám totiž máme viac než dosť.

Michal Šášky

Michal Šášky

Bloger 
  • Počet článkov:  139
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Večne meškajúci maniak do športovej novinárčiny, s extrémne vyvinutým zmyslom pre ironické a sarkastické poznámky, predseda vlastnej kvázipolitickej strany SPI a človek prácu vykonávajúci vždy na 100% (pondelok 12%, utorok 23%, streda 40%, štvrtok 20% a piatok 5%...) Zoznam autorových rubrík:  FutbalMS v hokeji 2011MS v hokeji 2012Iné športyZ môjho nudného životaTelevízorHudbaNezaradené

Prémioví blogeri

INEKO

INEKO

117 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Radko Mačuha

Radko Mačuha

235 článkov
Karol Galek

Karol Galek

116 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu