
Moja fantázia:
Pracovné popoludnie v centrále firmy a v nej zasadačka plná vysoko postavených manažérov, pripravujúcich strategické kroky korporácie „pre" svojich zákazníkov. Slová v úvodzovkách v príhovore sú korporátnym jazykom, poznáte predsa tie slová z fachu, šifry ktorým rozumiete len vy vo firme. Z toho dôvodu ich budem v zátvorkách prekladať do našej smrteľníckej reči.
Otvárací príhovor, XYZ:
Dámy a páni,
vítam vás na úvodnom stretnutí pred LS t.j. „loveckou sezónou" (vianočné sviatky) a verím, že rovnako ako aj po minulé roky si na jej konci budeme môcť spoločne potriasť ruky a tešiť sa z nových „O-čiek" pozn.: „O" je začiatočné písmeno slova „obeť" (zákazník). Nesmieme zabúdať na to, že nemôžeme prísť „do lesa" (trh s obeťami) s tými istými trikmi ako po minulé „lovecké sezóny" a preto od vás všetkých prítomných očakávam, že plne zapojíte vašu kreativitu a skúsenosti z predchádzajúcich" LS" v plnej miere.
Priznávam, že niektoré prvky lovu budeme musieť ponechať aj tento rok, ale našťastie sa nám „O-čka" počas minulej" LS" vyskladali zo svojich peňaženiek na dostatok „krycieho materiálu" (C30, S40 jednoducho bezpečnosť zo Švédska), ktorým môžme zakamuflovať naše dobré a štedré úmysly pri vstupe do „lesa".
Stále si držte na pamäti, že NNO t.j. „nová nadšená obeť" (nový zákazník) s ochotou byť v našom „revíre" (zákazníckom portfóliu), je oveľa lepšia ako „obeť" , ktorá už pozná náš „revír" aj naše" lovecké taktiky" (marketingové kampane). Preto kvitujem úžasne nápadité „privítacie ceremónie" (akcie na nové telefóny) , ktoré dostatočne zabavili „NNO-čka" počas začiatku pobytu v našom „revíre" natoľko, že si ani nemali čas uvedomiť, že tam budú zavretí 24 mesiacov.
Dovoľte mi tiež podčiarknuť vtip tvorcov letákov a najmä ich neprehľadnosť a za to, že dôležité fakty, ktoré by mohli odratiť „NNO" od vstupu do „revíra", sú opäť napísané v „NF"( najmenšomožnom fonte).
Rovnako mi nedá nespomenúť prácu kolegov z oddelenia internetových služieb, ktorí sú opäť s edge kartami horúcimi kandidátmi na „BM" t.j. „ bobríka mlčanlivosti"
pozn.:(BM je každoročne udeľovaná cena pre oddelenie, ktoré neinformuje čo najviac " Ó-čiek" o možnom nepochopení obchodných podmienok pre používanie služby - produktu, s tým, že v žiadnom prípade sa nesmie O-čko dozvedieť o tom, že napríklad prekročil limit predplatených služieb. Vyhráva oddelenie, ktoré naakumuluje najviac EUR od nevedomých Ó-čiek aj za cenu odchodu O-čka z „revíru" po takejto zlej skúsenosti.)
Skvelá práca, dámy a páni!
Vážim si vašu odvedenú prácu a želám vám,
príjemné sviatky v kruhu televízneho príjimača, pardón rodiny, v kruhu rodiny.