V Polskibus totiž majú taký systém, že ak si niečo „šupnete“ do košíka, potom stránku opustíte a potom sa na ňu znova vrátite, stále to máte v košíku. Toto som si ja nevšimla a lístok som si tam pridala opäť. Hneď ako som si to uvedomila, písala som na zákaznícke centrum Polskibus. Potom som tam ešte pre istotu hneď na druhý deň volala. Pre vašu info: ak si kúpite lístok cez Polsibus, môžete si tak maximálne zmeniť čas cesty alebo dátum. Vystornovať sa nedá. A presne to som chcela urobiť ja – lebo som si ho kúpila čistým omylom. Pánovi na zákazníkom centre som vysvetlila moju situáciu, že som sa proste pomýlila a jeho odpoveď bola hneď „nie je problém, druhý lístok vystornujeme.“ Neviem ako by sa zachovali iné spoločnosti v tejto situácii, ale celkom ma tento prístup potešil. Dokonca tak, že som sa rozhodla o ňom napísať. Najprv som si samozrejme počkala na kontrolu svojho bankového účtu, či mi predsalen nezúčtovali dva lístky. Niečo sa povie, iné sa urobí. Nezúčtovali.S Polskibus som už cestovala a cesta bola veľmi fajn. Komfortné sedačky, milí páni vodiči. A tak :)
28. jún 2012 o 17:28
Páči sa: 0x
Prečítané: 1 313x
Keď sa veci dajú alebo o Polskibus
Klik na ľavé tlačítko myši a autobusový lístok Bratislava – Varšava bol kúpený. Hneď po zaplatení som si všimla, že rovno 2x.
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(4)