Nebolo by jednoduchsie vyuzit nejaky jednotny system? Trebars cislo, pod ktorym je dany balik evidovany alebo priezvisko, na ktore prisiel tento balik? Myslim ze existuje mnozstvo roznych moznosti, ako si tuto pracu zjednodusit. Ale preco to robit jednoducho, ked sa to da komplikovane.
Potom samozrejme pani bola velmi nervozna. Prenasala svoju nervozitu na dalsiu pani za okienkom, ktora len tak sedela a pozeral co ta druha robi. Preco? no jednoducho jedna pani robila za okienkom "vydaj balikov" a druha za okienkom "reklamacie". Aj ked tie okienka su prepojene, zamestnankyne zaskolene, nebudu si predsa miesat naplne prace.
Az ked nasa rada, v ktorej som po 20min stale bola dalsia na rade, a zamnou rad siahajuci az na chodbu - co som videla bolo vidiet 5 dalsich zakaznikov, ktori trpezlivo cakali - az potom sa rozhodla druha zamestnankyna pomoct tej prvej a trosku urychlit nas proces cakania. Ale nepomohli sme si.
Aj ked som uz stala za okienkom, kde som odovzdala moj papierik s cislom, menom a kompletnou ziadankou daneho balika. Druha pani tak isto ako aj ta prva pobehovala hore dolu a hladala cislo ci priezvisko danej objednavky. V akom poradi alebo neporadi to mali usporiadna ocividne nevideli ani oni, ale hlavne ze nieco robili.
Verim ze nase statne sluzby akou je aj posta najdu viac efektivne systemy a moznosti ako naozaj vyuzivat pracovny cas zamestnancov lepsie.
Prajem uspesne s nicim nerusene pokracovanie chaotickych sluzieb :-)