
Našinec, váhavý to investor do rizikových obchodov a odvahyprežíva krízu v miernom napätí. Pár ľudí v jeho okolí už kvôli kríze stratiloprácu a nervy. Spoločnosť je stratená v odhadoch, koľko to ešte potrvá, politiciúplne.
SS (Strana Smer)stráca stopercentnú istotu, že reklama na Seat znova vyhrá voľby. Študentistrácajú chuť splniť si americký sen za hranicami vlasti, doma začína byť napočudovanie bezpečnejšie. Začínajú šípiť, že to nie je tak celkom zásluha SS. Občanväčšiny pritom ako vždy pokorne prijíma facky osudu, s nimi aj krízu samotnú, peknev tichosti. V snahe nestratiť viac a sústrediť sa na život ho čorazčastejšie ruší krik SS v jej boji s vnútorným nepriateľom. Keďžeopozícia stále hľadá schopnosť posunu z miesta, vhodným terčom sú médiá,tie ešte nie sú na kolenách. Stráca sa satira z verejnoprávnych médií a v éteri sa stratila Lampa. Na rad tak možno prídu aj blogeri, myšlienka stratená medziriadkami.
Kríza sa nenesie len v znamení strát, núdza nám viacupriamuje zrak na svetielka v tme. SS stráca spánok, o dvaroky chcela vyhrať s drvivou väčšinou. Stráca sa táto predstava. Občanzdanlivo stratený v každodennosti začína v kríze viac vnímať, stráca tiesľubované sociálne istoty a viac bude uvažovať kto ich naozaj dokáževytvoriť. Boj s vnútorným nepriateľom SS naberie na obrátkach. Občan, tá stratená ovečka potrebuje vidieťSMER, natĺcť ho do hlavy ako odpoveď na jeho zvedavé otázky .
Pred jarou vždy chodí zima. Len nestratiť krízu v preklade záplavy falošného PR,hier a šumov. Ignorovať krik a nestratiťzmysel pre dôležité detaily, ktoré ho raz môžu úplne utlmiť. Napríkladodmietnuť reklamu na Seat, zvoliť si prezidentku a veriť si čoraz viac.
PS: Autor si uvedomuje, že článok je tendenčný, ak náhodou ďalší v rubrike nebude, prišli na rad blogeri.