Je zjavné, že tvorcovia reklamných sloganov sa spoliehajú na osvedčené reklamné klišé. NAJprodukt umiestňujú do NAJvyššieho bodu NAJlepšieho momentu "všetkých čias". Humor spočíva v tom, že Časy sa ešte neskončili, pokračujú. Ani NAJvyšší nevie, kedy skončia. Odhliadnuc od davovej (trápnej) hystérie o "koncoch sveta" je jasné, že ak by dejiny planéty Zem pokračovali hoc len sto rokov, tak ľudstvo zažije udalosti, ktoré TU "ešte neboli" a ochutná produkty, ktoré "ešte neochutnalo". Merateľnosť hodnoty kvality "produktu" nie je možné jednoznačne uzavrieť v nejakom (dlhodobom) konečne stanovenom rebríčku, hitparáde. Posledný termín hodnotenia kvality čohokoľvek a kohokoľvek skončí tesne pred zánikom civilizácie. Hovorievame, že ak sa vtip opakuje dva krát, potom už nie je vtipom. Platí to aj o reklamných sloganoch. Ťažko možno napríklad s ľahkosťou uveriť, že film XY z roku 2007 je "najlepším filmom všetkých čias", keď film XX z roku 1984 už bol mediálne a odborne označený za "najlepší film všetkých čias". Naviac konzument reklamného sloganu (a reklamy ako takej) má po 1800 počutiach tej istej vety ochabnuté emócie, čím sa stráca (zadávateľom reklamy) požadovaný efekt. Tento rok zažijeme "najlepšie Vianoce všetkých čias". Ďalší rok opäť a v roku 2030 Vianoce, ktoré "tu ešte neboli". Mediálne deklarované "oblbováky" už prijímame s takou samozrejmosťou, že sa pre nás stávajú "pravdou" nad ktorou nepremýšľame. Fakt, že v danom prípade sa jedná o konkrétne spomenutý reklamný slogan (vetu) je irelevantný. Je dôležité nenechať si robiť z mozgu detskú modelovaciu hmotu. Lenže... masové šialenstvo v súvislosti s "koncom sveta" ukazuje, že detská modelovacia hmota zatiaľ vyhráva nad rozumom. "Koniec sveta" z 21. 12. 2012 bude možno tým "najlepším koncom sveta všetkých čias..."
Najlepšie Vianoce všetkých čias
Mnohé zvukové, vizuálne a tlačené reklamy sú plné notoricky sa opakujúcej vety v ktorej stačí obmieňať jedno (požadované) kľúčové slovo: Najlepší Film všetkých čias, najlepší Muzikál všetkých čias, najlepšia Kapela všetkých čias, najlepšia Rozprávka všetkých čias, najlepšia Voňavka všetkých čias a tak ďalej až do Nekonečna... Ide iba o to, aký produkt, dielo, či osobnosť treba v reklamnom slogane propagovať.