Spomínaný článok sa na blogu objavil 29. augusta. O dva dni neskôr som objavil mail (pozn. zase na adrese, ktorú používam len ako MSN adresu... radšej som ju z profilu odstránil, ľudia asi nevedia, čo tá ikonka znamená :) od Juraj Kočiška - vrchného riaditeľa WiMAXu:"...mali sme technicke problemy s presuvanim a naslednou instalaciou bazovej stanice v Trencine. .... ... Prvych zakaznikov budeme pripajat buduci tyzden (od 4. septembra). ... " No, squelé. Tie 4 dni už nejaqo vydržím. Možno 5-6, nemôžem zase chcieť, aby bežali ku mne ako k prvému... " V pripade otazok som Vam k dispozicii. " Otázky? Žiadne. Teda - otázok mám veľa. Napríklad čo si myslíte o poltergeistu z Enfieldu? Bolo to spôsobené malou Janet? .. ale čo sa týka WiMAXu - všetko jasné...
...
Prečo ja? Nikomu som nič zlé nespravil (teda aspoň o ničom neviem :), nepijem, nefajčím... a oni takto.. Píšem teda z nudy na ich hotmail a hneď v ten deň aj odpovedali: " Bazova stanica umiestnena v Trencine je spustena. V pripade, ze ste zaslali objednavku budeme Vas v blizkej dobe kontaktovat (instalacny partner). Prosim Vas o strpenie." Viete, keď niekam voláte a v sluchátku začujete prosím strpenie , napadne Vás čakanie v rozmedzí pár sekúnd, maximálne zopár minút. Keď Vám niekto odpíše niečo podobné v maily, koľko by ste čakali?
Myslím, že ani dnes ma nezapoja... Zajtra je sviatok a nasledujúci pondelok bude 73. deň od odoslania objednávky. Viem, celý problém je blbosť oproti iným problémom, ktoré možno každý deň zažívate. Ak je tak, len sa tíško pousmejte a zabudnite, že ste toto vôbec čítali ;)
Pekný deň...
14. sep 2006 o 09:09
Páči sa: 0x
Prečítané: 2 127x
WiMAX - dejsvto druhé
Nie je to tak dávno, čo som sa pochválil, aký rýchly internet som si objednal. Normálny človek by asi pekne poďakoval a zrušil objednávku, no ja som jednoducho "iný".
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(4)