Ako minulý rok tak aj tento som na zárobku v USA. Keďže som v oblasti, kde nie je GSM signál rozhodol som sa prerušiť paušál, aby som zbytočne neplatil za niečo, čo nevyužívam.Minulý rok som mal veľký problém, pretože po bezproblémovom prerušení nastala chyba pri opätovnom pripojení. V predajni som bol oboznámený, že som neprerušil svoj paušál, ale ukončil. Toto považujem za svoju chybu, keďže som podpísal niečo, čo som nemal. Chyba však bola aj na druhej strane, keďže som jasne vysvetlil, že idem na tri mesiace preč a po návrate chcem opäť pokračovať. Dobrá správa pre všetkých. Ak v Orange-i zrušíte svoj paušál, tak sa zadarmo do roka môžete vrátiť späť. Sranda bola, že v predajni mi bolo oznámené, že za všetko budem platiť ako nový zákazník(299 Sk aktivácia, 299 Sk CLIP samozrejme bez DPH). Nakoniec som však nezaplatil ani korunu za zapojenie. Problém však bol, že som na svoje číslo musel čakať skoro dva týždne.
Poučený z minulého roka som prišiel do predajne (samozrejme vždy navštevujem iba značkové predajne Orange, nech je všetko, čo najrýchlejšie vybavené) a povedal som, že chcem dočasne pozastaviť svoj paušál. Na toto nezabudnite. Takto sa v Orange-i povie tomu, o čo som žiadal. Orange poradca ma posadil za stôl a povedal, že mám počkať na kolegu. Ten ihneď prišiel, ale samotné vybavovanie až také rýchle nebolo. Trvalo cez štvrť hodiny, kým som niečo mohol podpísať, ale to tu teraz riešiť nebudem. Zamestnanec vyzeral, že pracuje prvýkrát a vraj sa mu nedalo pripojiť k serveru. Všetko beriem, začiatky sú ťažké a technika môže zlyhať.
Podpísal som teda žiadosť o dočasné pozastavenie paušálu a s radosťou som išiel domov s tým, že mi bolo oznámené, že od najbližšieho fakturačného dňa budem odpojený, čo mi nadmieru vyhovovalo, keďže som odchádzal do USA dva dni pred koncom môjho fakturačného obdobia.
Ráno, v deň odletu mi prišli dve nepodpísané žiadosti od Orange-u o dočasnom odpojení. Nabalený (viete si predstaviť akú som mal batožinu, keďže som išiel na tri mesiace preč) som prišiel so zmluvami do predajne, že o čo ide. Bolo mi oznámené, že ak chcem byť odpojený (ako inak dočasne) musím dané zmluvy podpísať a poslať poštou späť do Bratislavy. Spýtal som sa, že či to nejde nejako vybaviť v predajni a vlastne, že na čo, keďže som už niečo podpisoval. Bohužiaľ dozvedel som sa iba toľko, že iná možnosť ako to poslať poštou, nie je. To, čo som podpísal, bola len žiadosť o zmluvu o dočasné prerušenie. Tak som so svojou trojmesačnou batožinou išiel na poštu a dal expresne (aby to na 100% prišlo aspoň deň pred fakturačným do BA) poslať mnou podpísané zmluvy do Bratislavy. V prípade, že paušál rušíte natrvalo (ako ja minulý rok) ide to aj priamo v predajni.
Informácia o cene - dočasné pozastavenie paušálu stojí 100 Sk. Je to síce drahšie riešenie ako to minuloročné, ale na druhú stranu mi bolo oznámené, že po mojom návrate mi bude číslo bezplatne do hodiny opätovne zapojené. Či sa tak naozaj stane sa nechám prekvapiť a v septembri po mojom návrate to oznámim aj na mojom blogu.
8. júl 2006 o 03:25
Páči sa: 0x
Prečítané: 3 896x
Ako prerušiť paušál v Orange-i
Ak sa chystáte na dlhšie do zahraničia alebo len skúsiť konkurenčného operátora jedna z možností je prerušiť paušál. Samozrejme základný predpoklad je, že nemáte podpísaný dodatok k zmluve.
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(8)