Keďže som vo svojej práci často radil cez telefón, tak som dostal tip, že Easy Bonus (za každú prijatú minútu sa pripíše koruna) je pre mňa to pravé orechové. Doteraz mi je záhadou, ako som mohol na túto službu pozabudnúť a museli ma ňu upozorniť. Ako čas plynul, tak aj môj hotline zarábal a zarábal, až si zarobil na celkom slušných 4000 Sk.
V tomto momente dostávam radu číslo dva, aby som s týmto kreditom prešiel na paušál a budem si môcť zobrať aj telefón. Vidina nového telefónu (ono nový telefón je pre mňa ako voda pre rybu) ma premohla a tak som skočil do predajne T-Mobile zistiť, ako sa veci majú. Keďže viem, že išlo a celkom špecifickú otázku, tak samozrejme som zvolil značkovú predajňu v Trenčíne na Sládkovičovej. Chcem zdôrazniť, že to je jedna z hlavných predajní T-Mobile a dokonca ako telefónne číslo predajne je uvádzané číslo 12345 (toto vysvetlím neskôr). Tam som bol ubezpečený, že pokiaľ nejde o kredit, ktorý som získal v rámci akcie dobi sa 1000 a 1000 zdarma, tak sa mi celý kredit prenesie a bude mi odrátavaný z paušálu aj počas celej dvojročnej viazanosti. Keďže išlo o veľa peňazí, zdôraznil som, že kredit 4000 Sk, ktorý na karte mám je získaný vďaka službe Bonus a nie je riadne dobitý. Predavač mi opätovne oznámil, že sa nemusím báť.
Čakal som, že bude možné preniesť kredit, ale nebol som si istý, či prenesú celú sumu a tak som skúsil ešte jednu predajňu (Braneckého). Iná predajňa, iný predavač = rovnaký výsledok. S potešením som išiel domov, že idem naštudovať aktuálnu ponuku a nejaký mobil si vyberiem. Rozhodnutie padlo cez víkend a to máme v Trenčíne otvorenú len predajňu v MAXe. Samozrejme som pred samotným podpisom zmluvy znova vysvetlil koľká bije, aby som neprišiel o môj kredit. Ako inak tretia predajňa, tretí predavač a znova bez akéhokoľvek váhania, mi bolo oznámené, že na 100% kredit prepíšu.
Celé dva týždne som sa tešil z nového mobilu, až kým neprišla faktúra. Tam som sa dočítal, že koľko treba zaplatiť a samozrejme o mojom kredite ani zmienka. Keďže bolo napísané, že mám volať 12345 ak som nespokojný, tak som volal. Tam som sa dozvedel, že takýto kredit sa mi bohužiaľ nepripíše. Na moju argumentáciu, že som dostal iné informácie na troch rôznych predajniach od troch rôznych ľudí, mi bolo oznámené, že na takéto špecifické informácie treba vždy volať na infolinku 12345, pretože predajcovia nemajú vždy najpresnejšie informácie.
Keďže som bol presvedčený, že mám pravdu, tak som hneď podal reklamáciu a išiel opäť do predajne T-mobile, kde ma iní dvaja predajcovia (stále som sa pýtal, že či si je úplne istý, keďže mám iné info, tak si zavolal ďalšieho) znova raz utvrdili, že si môžem byť istý, že mi kredit pripíšu.
Došla mi SMS správa z T-Mobile, kde mi oznámili, že mám smolu. Skutočne ma prekvapilo, že si nenašli aspoň tú námahu, aby mi zavolali. Písomne vraj nereagujú, pokiaľ dávam telefonickú reklamáciu. Čo ma najviac mrzí, že neviem, čo mám robiť. Podal som ďalšiu reklamáciu, ktorá mi však bude asi naprd :(
PS: Keby som nebol na 100% presvedčený, že mi kredit dajú, tak by som posledný deň minul všetok svoj kredit na nejaké súťaže.
PS2: Tie peniaze si za ten hotline skutočne zaslúžim, pretože to bývali riadne nervy