Hneď v úvode chcem spomenúť, že ako člen Max klubu som dostal od T-Comu aj ďalší bezplatný bonus a to 50 Sk Global kartu. Tá sa dala využiť len do 30.6.2006. Samozrejme som ju chcel využiť naplno a keďže mi zostal nejaký zostatok, chcel som ho v posledný možný deň (30.6.) aj využiť. T-Com ma však dosť nemilo prekvapil, keď karta už v tento deň platná nebola. No neviem ako vy, ale podľa môjho názoru, keď je niekde napísaná platnosť do 30.6.2006, tak sa myslí vrátane toho dňa. Ale nie o tom som chcel písať.
Takže hneď ako som sa dopočul o akcii na bezplatné volania zo zahraničia na Slovensko (vedel som, že budem mať notebook a s ním možnosť volať cez Skype, ale nečakal som, že hneď od začiatku) tak som si svoju Global kartu objednal. Pri objednávaní sa ma spýtali, že kedy chcem kartu využívať a aký mám limit a oznámili mi to najdôležitejšie a to, že mi karta príde do 10 dní. Tu treba náš T-Com pochváliť, pretože karta došla skôr a tak som si ju mohol v pohode zobrať už so sebou do USA(keby nie tak mi číslo pošlú e-mailom). Karta došla v jednej obálke a v druhej došiel PIN kód, aby bezpečnosti dali za dosť. Neviem či je to potrebné, keďže ten, kto by zobral prvú obálku, by mohol zobrať aj druhú, ale nevadí.
Problém nastal iba potom, keď som prišiel do USA a prečítal si e-mail z domu, že nám došiel list o tom, že nám z T-Comu posielajú kartu Global spolu so 60 bezplatnými minútami na mesiac júl. Povedal som si, že asi na túto akciu pošlú ešte nejakú ďalšiu kartu a tak som čakal. Keďže už bol začiatok júla za mnou a o ďalšej karte ani slychu dal som rodičom bojovú úlohu zistiť ako sa veci majú.
Na infolinke ich upovedomili, že karta je iba jedna a že sa môže stať, že pošlú informáciu o tom, že posielajú kartu aj niekoľko dní po tom, čo pošlú samotnú kartu.
Inak tak od veci, nechápem celkovo na čo posielajú tieto informačné správy. Trocha mi to pripomína situáciu, ktorú mi opísal kamarát, ktorý má v Orange-i elektronickú faktúru a SMS notifikáciu o e-mailoch. Keď mu príde faktúra, tak mu pošlú SMS správu, že mu posielajú faktúru. Ďalek e-mail, že posielajú faktúru a ešte jeden e-mail so samotnou faktúrou. Čiže v konečnom dôsledku dostane tri SMS s rovnakým významom.
A tak vedomý si toho, že môžem volať som zavolal domov. Následne som si overil, či skutočne bol hovor zadarmo (po zadaní čísla karty a PIN kódu nahlási automatická hláška koľko je prevolané) a ako mi bolo oznámené tak nie. Hláška oznámila prevolanú sumu a keďže som predtým nikde nevolal, bolo jasné, že účtovali daný hovor. Napísal som teda na oficiálny e-mail T-Comu na predplatené karty card@t-com.sk
Sranda síce musí byť, ale že mi príde e-mail o nedoručení správy, čo píšem na oficiálnu e-mailovú adresu, som fakt nečakal. Pre upresnenie e-mail sa mi nevrátil z tej adresy, ale z adresy Viera.Janikova@t-com.sk. Pravdepodobne na túto adresu je nastavené presmerovanie z hlavnej. No neviem, či mi niekto odpíše alebo nie, ale ak áno isto sa rád podelím v diskusii o odpoveď. Takisto si nenechám pre seba, či nakoniec T-Com na konci mesiaca odráta peniaze, ktoré som akože prevolal.
Nech je už akokoľvek, neviem prečo T-Com nehlási koľko voľných minút ešte zostáva. Takáto informácia by nebola zavádzajúca, ale na druhú stranu, čo by som chcel, keď je to zadarmo :)
15. júl 2006 o 03:56
Páči sa: 0x
Prečítané: 2 348x
Predplatená karta Global
Možno ste už počuli o akcii T-Comu na 60 minút bezplatných volaní zo zahraničia na Slovensko v jednom z letných mesiacov. Keďže je to zadarmo, pozrel som sa tomu viac na zúbok.
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(10)