Práve znalosti z oblasti IT pomohli pánovi Slanému pri výbere podnikového systému. Vďaka nemu robia svoju prácu tak efektívne, že objednávky vybavuje namiesto štyroch skladníkov jeden. A reklamácie klesli z 10 % takmer na nulu.
V Nobby chceli poznať presný stav skladov
Na sklade im rotovalo vyše 12 tisíc položiek a chýbal im systém, v ktorom by stav tovaru sledovali v reálnom čase. Položky na sklade ručne aktualizovali v tabuľkách, a kvôli tomu dochádzalo k častým zámenám tovaru a reklamáciám. Skladový stav tovaru na e-shope navyše často neodrážal reálny stav tovaru na sklade. Po každej objednávke tak zamestnanci chodili na sklad a kontrolovali, či tovar naozaj majú.
„Najväčšie problémy sme mali s príjemkami. Dorazil nám napríklad doklad na 1 000 Eur, ktorý mal 20 strán. Jeden zamestnane tak v pracovnej dobe nerobil nič iné, len ručne prepisoval príjemky.“
Peter Slaný, konateľ Nobby Slovakia s. r. o.
>> Príbeh spoločnosti Nobby, a ako vyriešili nielen tento problém si prečítate v prípadovej štúdii. <<