v uvode sa dostaneme k vyzrebovaniu nasej divackejsutaze, do ktorej nam opat prislo neurekom vela hlasov, a sice dva. zhodouokolnosti boli oba spravne. tentokrat vsak Zilina obide naprazdno, oprotiminulemu kolu kedy sa zucastnili az dvaja zastupcovia, tentokrat cest strednehoSVK zachranoval nam vsetkym uz velmi dobre znamy Matko z LM
cenu "Za najrychlejsiu odpoved", "Zastaranie sa o moj pocitac kym nie som doma" a "Za objavovanie novychchorob" si ziskal spoluvlastnik najuspesnejsej spolocnosti na Slovensku zarok 2005, teda spolocnosti NTsystems s.r.o. (mimochodom druhym spoluvlastnikomje tlmocnik JUDr. Jorge, to len tak bokom) a vecny student v jednej osobe,pan Entias. pri vybere svojej vysnivanej ceny bol velmi skromny.....hm,Enti....nepodarilo sa mi sice ukecat Esther, ale neboj, zariadil som tiErikatora, ta snad tvoje naroky splni, podla mna vyzera ako mulatka
druhym vitazom sa stava uz spominany, nami vsetkymimilovany Matko. aj ten vyslovil skromne zelanie....nuz, Matko, dohodol som sa sHugom a ten vyhlasil, ze sa na to podujme, dufam, ze si spokojny
chcel by som este tym co nas nahodou citate a estesi pamatate otazku prezradit, ze slo o herca Clinta Eastwooda, zaroven chcemobom horeuvedenym typkom oznamit, ze sa ma veeeelmi, ale velmi dotklo akohanlivo sa o tomto skvelom hercovi vyjadrili. este raz a bude zle!!
aby sme sa vsak nevenovali len hazardu, vratme saspat do Anglie. v dnesnej casti si povieme cosi o miestnej doprave. clovekuhned na prvy pohlad udrie do oci zjavna neznalost dopravnych predpisov umiestnych vodicov. nie, nemyslite si, ze hovorim o tom, ze jazdia na lavejstrane, to vie predsa kazdy. ide tu skor o to, ze na rozdiel od celehocivilizovaneho sveta, tu sa dost casto stane, ze prednost da auto chodcovi. tomyslim vazne, fakt, nevymyslam si. a keby len to. auta si navzajom davajuprednost, takze vyjst z bocnej ulice na hlavnu aj v zapche nie je vobeckomplikovane. dufajme, ze sa tento zlozvyk nerozsiri spolu s vtacouchripkou aj k nam
londynska doprava vsak disponuje aj inymispecifikami. ak sa totiz potrbujem dostat do prace na 9tu, cesta mi trva ccahodinu a stvrt. ked idem na 8mu, tak asi 50 minut. ked sa vraciam zvecernej smeny okolo 11tej, tak sa to da zvladnut aj za 30-40 minut. proste, sutu neskutocne dopravne zapchy, dovolim si povedat, ze este vacsie ako predmostom cez Hornad pri ceste z Jazera.keby som siel do prace na 10tu, takcestujem asi dve hodiny
dalej tu mame dalsi element, ktorymu nas disponujuakurat Tahanovce, a to Metro. v tom londynskom si vsak mrazene kurcanekupite, zato sa da v nom vozit. metro je drahsie ako autobusy, ale zase jeomnoho rychlejsie. asi to bude tym, ze metro len zriedkakedy dava prednostchodcom. mimochodom, metro,teda jeho nadzemna cast, premava asi 80metrovod Jorgeho chatrce,a to cca kazdych 30 sekund, na co som si sice uzzvykol, ale spociatku mi robilo dost velke problemy
tolko k doprave. co noveho sa udialo: doAnglicka pricestovala Duskova teta. nas hrdina jej mal ist pomoct najst sever,ale nakoniec to bravurne zvladla sama. to je dobre, lebo v opacnom pripade bysa Jorge musel vypytat z mitingu v praci. mal sice koncit o pol 5tej, ale pravev tom case sa zacalo spominane stretnutie upratovaciek a poskokov z hotela, abymohli vsetky svoje pripomienky a navrhy predkladat sefke, aby ich ta vzapatimohla vsetky zamietnut.bola to akasi porada a Jorge sa bude snazit vsetkymbuducim vyhnut
nas hrdina sa zaplietol s vysokym hazardom. spolu sMisom vytvoril tim snov a dari sa mu porazat superov, teda Duriho a Vanduv krizovej sedme. zial, prave dnes sme prvykrat prehrali. ale naladu mivylepsilo sledovanie Sita s Vladom Meciarom. klobuk dolu
dnes vam nas realizacny tim na cele s JeffomMinarikom a Branom Mojsejom nepripravil ziadnu ulohu ani sutaz, lebo ma nic nenapada.zite v mieri, zeny pozor na slepaciu chripku a vsetci si svorne spomenme naMaggiho a Molkove 26te narodeniny