
My záchranári máme strašne stereotypnú prácu. :))
Prípady, pacienti, ich choroby, adresy, príbuzný, dokonca aj časy výjazdov sú rôzne.
Ale liečba je bez kreativity, bez možnosti uhnúť a niečo vymyslieť. Samozrejme malá improvizácia je niekedy potrebná, ale týka sa len takých vecí, ako je napríklad transport pacienta a pod.
Liečba prebieha prísne podľa algoritmov, čím ťažší stav, tým prísnejšie dodržiavanie algoritmu. Najnovšie ERS Guidelines sú napríklad aj tu .
O koľko je krajšia práca kreatívcov v reklamnej agentúre. Sloboda myšlienok, voľnosť realizácie. :)
Viem, že to vidím zidealizovane, ale nechajte ma v tom. Viem, že dobre je všade tam, kde my nie sme. Neviem, ktorá reklamná agentúra robila tú reklamu z perexu, ale ten nápad s Josém v zálive je perfektný. Rýchlo niečo stiahni, lebo je tu strašná nuda. :))