Ale hlavne násovplyvňujú v tom, kedy prepneme program, aby sme sa im vyhli (čo jeniekedy veľmi ťažké - reklama je jednoducho všade!).
Každý vie, že v reklamách často klamúa zavádzajú, lezú nám na nervy a často sú veľmi hlúpe. Ale povedzmesi pravdu. Čo poviete, keď sa vás niekto spýta na váš sveter „je nový?“. Na 72%(presne) odpoviete: „Nie, je vypraný v Perwolle.“
Či chcete alebo nie, reklamný slogan si vás nájde.Vyskakuje z telky počas každého programu, preplazí sa cez obývačku, skočína vás a ani neviete ako, zavŕta sa vám do mozgu a nedá pokoja. Čím jehlúpejší, tým je rýchlejší (to je pravidlo, na ktoré sa výrobcovia reklám častospoliehajú).
A preto by sme si na ne mali dávať pozor. Veľakrátsú vymyslené na spôsob: „Toto musíš mať!“
A čo ak sa to dostane do takého neúnosného levelu,že sa budeme podľa reklám aj správať a vytvárať si za ich pomoci svojnázor? Začneme nosiť aviváže v kabelkách, žuvačky jesť zásadne po dvochkúskoch a byť až nebezpečne v pohode preto, lebo budeme mať zakonzervovanév hlave, že budúcnosť je jasná? Malí ľudia sa začnú hromadne napchávaťNesqiucom, každá domácnosť bude napáchnutá umelou vôňou (ako nám to poradilaslonica) a začneme všetko jesť zo zeme, lebo je tak čistá a zbavenávšetkých baktérii.
No, čo potom? Potom sidáme Delli...