Skúsenosť prvá - žehliaca doska
Bývalý sa snažil - aspoň v ostatnom čase a pokiaľ išlo o deti a domácnosť - kúpil mi úžasnú žehliacu dosku, ktorú som si veľmi skoro obľúbila. Až kým sa to nestalo - raz pri žehlení sa mi položila k nohám a rozpadla - prílišný tlak na ňu spravil svoje a rozletela sa na časti, ktoré som dodnes nedokázala poskladať tak, aby som vynechala pomoc opravára. To bol moment, kedy som sa začiatkom apríla (4.4.2006) rozhodla vyhľadať pomoc odborníkov - hľadala som servis priamo prostredníctvom výhradného zástupcu na Slovensku, zvyšok je v korešpondencii. Dodnes som žiadnu odpoveď nedostala (žehliacu dosku si vzal bývalý, možno to dorieši on)...
Vazena pani Fruhwaldova,
prave som s Vami dotelefonovala (zrusili ste ma kvoli tomu ze volam cez roaming) a kedze ste si neuvedomili, ze nemam zverejnene cislo, nemali ste mi poslat kam svoje ceske cislo.
Doteraz som mala velmi dobru skusenost so znackou Vileda a aj preto moj muz snaziac sa urobit mi radost, kupil mi zehliacu dosku Viva Express Premium. Problem nastal vtedy, ked sa mi pri zehleni rozpadla (spadla na sem a "rozletela sa"). Tiez si viem predstavit dovod, ked na nej zehlieval 13O kilovy chlap a to pekne poctivo. Budiz, stava sa. Kedze som to nepredpokladala, nemam ani blocek a neviem, kde ju kupil, povedala som si, ved nie je problem, neviem to opravit ja, ale taka renomovana znacka bude mat nejaky servis, no nie: A tu nastalo niekolko problemov:
1. Na Vasej www nie je uvedeny ziadny servis (podla mna by mal byt, ked nie je, tak by ste mohli napisat, ze znacka Vileda servis jednoducho nezabezpecuje a potom by som vedela, ze tieto vyrobky si jednoducho nebudem kupovat).
2. Kedze informaciu o servise som nenasla, napisala som Vam otazku priamo o servise - prostrednictvom Vasej www a 27.3.2006 cca 10.20 som Vam poslala otazku ohladom servisu. Odpoved som do dnesneho dna nedostala. Urobila som chybu ja? Ked mi neoznamilo chybu?
3. Ked som nepochodila druhy raz, dnes som volala priamo do Vasej firmy (mam styri deti a som na materskej, co je velmi smiesny prijem. Tiez ma to stoji peniaze, ked volam z mobilu na pevnu a jedna kolegyna opakuje druhej kolegyni vsetko, co jej poviem a tak ma hovor dvojnasobnu dlzku, pretoze samozrejme aj odpoved trva dvakrat - od kolegyne ku kolegyni a potom ku mne). Jedine, co som sa dozvedela je, ze servis nezabezpecujete a ze to mam reklamovat cez obchodne miesto, kde som to kupila - co ja neviem. jedine, co mam je papier, ktory som odlepila z obalu s kontaktnou adresou. Naviac, v TESCO alebo inom obchodnom retazci ma bez blocku poslu priamo k Vam.
Ja viem, ze dosku, i ked mozno este nema tri roky, nechcem reklamovat, kedze nemam blocek, ale dat si opravit cloveku, ktory tomu rozumie.
Kedze si nevedeli poradit a nevedeli mi dat ani odpoved na to, preco som odpoved nedostala mailom, dali mi Vase tel. cislo.
4. Takze fajn, vytocila som v pracovnej dobe (silna prevadzka) cislo konkurencnej telefonnej siete, aby som konecne uzavrela jednu obycajnu opravu. Na druhej linke som sa dozvedela, ze ste v Cechach a vlastne hovor mam platit ja tym, ze Vam zavolam na èesky mobil. S prijmom 6 a pol tisica korun, nevytocilo by Vas to po tom vsetkom?
Nebudem tu rozoberat ostatne veci, dalo by sa to skratit to, voci comu mam vyhrady:
1. SERVIS
uviest a zabezpecit kontaktny alebo zmluvny servis - adresy na www, alebo upozornit, ze servis na
na Slovensku neexistuje -ako zakaznik sa v tom duchu zariadim
3. PRISTUP K ZAKAZNIKOVI
odpovedat na mail, resp. telefonicky najst sposob riesenia servisu (mnoho znackovych zahranicnych firiem to riesi zamluvnym servisom) a nie nechat putovat zakaznika od jedneho k druhemu. Bezne to funguje tak, ze si dotycni zapisu problem, zistia a daju mi vediet, co sa s tym da robit.
Mrzi ma, ze som musela natrafit na takuto skusenost u prave tak renomovanej znacky ako je Vileda, no aj keby to bola len par stokorunova zalezitost (co nie je) bola by som rada, keby sa dala cim skor vyriesit k obojstrannej spokojnosti.
S pozdravom
Stella Hanzelova Skúsenosť druhá - teplovzdušná rúra s grilom
Mám skvelého brata, ktorý ma vždy šokuje svojimi darčekmi. Naposledy to bolo na jar, keď mi k narodeninám doniesol toto čudo - teplovzdušnú rúru, kde vidíte ako postupne hnedne kuriatko, kde pre baby je najkrajším divadielkom pečenie tyčiniek z lístkového cesta, ktoré sa nafukujú presne ako v reklame. Nechcem robiť ďalšiu reklamu nášmu čudu, no požíva obľubu mňa ako hlavnej kuchárky, chalanov - experimentátorov i báb, ktorým zrazu akosi viac chutí :-). Vlastne to tak bolo dovtedy, kým nám nespadol a nepraskol priesvitný kryt. Nastal problém ako s doskou - hľadanie servisu prostredníctvom výhradného zástupcu. Odpoveď - vraj musím kontaktovať priamo dovozcu z Čiech - ten nebral ani jeden telefón a na e-mail, ktorý je nižšie, nikto neodpovedal. Až dnes...
Date: 16.10.2006 14:12
Subject: Náhradný priesvitný kryt - Elta HO 100
To: servis@ambos.cz
Dobrý deň, potrebovala by som kúpiť náhradný priesvitný kryt na Elta HO 100. Môžete ma, prosím informovať o tom: - koľko stojí - či môžem zaplatiť dopredu prevodom alebo akceptujete len dobierku - ako dlho trvá doručenie - či sa nedá zabezpečiť niekde bližšie - na SLovensku. Podľa Vašich informácií sa chcem rozhodnúť, či kúpim rovno 2ks alebo jeden kus. Ďakujem za informácie. So srdečným pozdravom Stella Hanzelová
2006/11/6, Zita AmbosSlovakia < zitaambos@stonline.sk >:
Dobrý deň pani Hanzelová,
chcem Vás poprosiť o zaslanie telefónneho čísla a adresy,
na ktorú si želáte zaslať kryt. Kryt Vám zašleme bezplatne.
Prajem pekný zvyšok dňa a ostávam s pozdravom
Varagyová Zita
AMBOS SLOVAKIA
POLOVIČNÝ Happy End
Kryt ešte nemáme, bude tu vraj zajtra, no viete si predstaviť ten pocit? Ja ho oslávim slanými tyčinkami z lístkového cesta, posypanými rascou a pre dospelých aj korením na pizzu. Úžasné, nie?
P.S. Toto nie je reklamný článok, toto je realita, moja rada - žiadajte si, na čo máte právo. trebárs tak, ako ja :-) .