Hoď tam podiel, zlatíčko

Na mediálnej scéne je v poslednej dobe akosi horúco. Mainstreamový divák môže skákať od radosti. Hoci si je stále menej a menej naistom, či vysielanie pôjde podľa programu v tlači, o zábavu má postarané. V boji o čísla sledovanosti si príde aj na také pochúťky ako kydanie na manžela v priamom prenose. A to z úst dievčiny, ktorá ešte donedávna rozdávala užitočné rady, ako si pestovať  pekný a kvalitný partnerský vzťah.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
No neboli zlatí?
No neboli zlatí? 

To, že sa dievčaťu pobláznia hormóniky, je, povedzme, ľudsky pochopiteľná vec. Že pri tom zabudne na svojho ešte nevychladnutého mladomanžela je vec druhá, ale povedzme, že ešte tiež, ako tak pochopiteľná. To, že chce z tejto avantúrky vyjsť čistá ako Madre Teresa je takisto pochopiteľné, aj keď dosť priehľadné. Prečo však televízia Markíza prináša tento smutnosmiešny príbeh divákovi na zlatom podnose komplet aj s kyticou ruží na záver? Je to akoby vravela: Je to v pohode, takto my bohatí žijeme, poteš sa, divák, sa nami a prestaň moralizovať, buď cool ako my.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď nastupoval Václav Mika do funkcie riaditeľa Markízy, zvykol v rozhovoroch ubezpečovať, že Markíza nebude vysielať veci, ktoré hraničia s dobrým vkusom. Dnes je hádam už každému jasné, že latku vkusu možno posunúť trochu dole, keď ide o biznis. Program so zlatovlasou záletnicou sa totiž vysielal v čase, keď na konkurenčnej Jojke fičali - tentokrát nechtiac - Mojsejovci. Po tom, čo ich Markíza vyhodila zo Záhorskej Bystrice aj naďalej mútili čísla sledovanosti a s tým bussinesman Mika jednoducho musel niečo urobiť.

V tejto súvislosti si spomínam na rozhovor, v ktorom súčasný riaditeľ Markízy označil známe osobnosti za brandy, teda značky. No a brandy zvyšujú share, teda podiel na reklamnom trhu. Je zábavné počúvať tento marketingový žargón. Len ten vkus nie a nie prísť.

SkryťVypnúť reklamu

Väčšinový divák sa ešte má na čo tešiť. Naňho sú totiž sústredené oči zadávateľov reklamy a televízie ho potrebujú mať večer usadeného v kresle. A ak náhodou televízny program triafa tesne vedľa, prečo cez bulvárny denník nepripomenúť, že Nikodým sa rozvádza? Tri-štyri titulky urobia svoje.

Tvrdý konkurenčný boj o diváka sa ešte len rozbieha. A televízie pôjdu po osvedčených „brandoch". Vie o tom svoje aj mediálny zombie Jožo Pročko, ktorý si po trápnom análnom prieniku do zadnice svojho vtipnejšieho kolegu Jana Krausa a misionárskom znásilnení menej vtipných, ale rovnako trápnych Mojsejovcov tentoraz má do relácie pozvať ohrdnutého manžela opálenej výletníčky.

SkryťVypnúť reklamu

My, väčšinoví diváci, sa už teraz chvejeme zvedavosťou, čo nového sa dozvieme.

Števo Šanta

Števo Šanta

Bloger 
  • Počet článkov:  243
  •  | 
  • Páči sa:  2x

https://www.youtube.com/watch?v=5F1mDITTv1k Zoznam autorových rubrík:  ahahorecenziaglosaneobeatsongyfilozofia z práčovnekomentárNezaradenévideo killed the radio starrozprávka

Prémioví blogeri

Marian Nanias

Marian Nanias

274 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

765 článkov
Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,072 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu