
Keď človek vymieňa škodovku za škodovku, neutrpí "Kulturschock" ako keď presadnete povezme z Opla do Renaulta - ovládacie prvky sú zhruba tam kde boli, radenie či otváranie kufra tiež.
A keď nie, veď je tu návod na použitie, no nie? To som si myslela veľmi blonďavo.
Žena obvykle pod kapotu svojho auta zvytočne nechodí - letmá kontrola oleja, chladiacej kvapaliny....ale, je čosi, čo sa míňa skôr než po príslušných 10 000 km - tekutina do ostrekovačov.
Takže som automaticky kúpila fľašku "nemrznucej", potiahla známu páčku pri ľavej nohe a šla otvoriť kapotu........ups.....nedá sa :(
Na starej Fábii vyliezla vedľa indiána páčka, tá sa potiahla a kapota bola otvorená....ale....
na mojej novej Fábii nič také NEvyliezlo!!!!
Nuž pre nás gramotných to istí návod na použitie. Ten mám ještě skovanej, pane Čochtan.....
Takže beriem návod na použitie: Kapitola Interiér, strana 11 "páčka otvárania veka motorového priestoru" viď 169.
Strana 169- 170 - Obrázok 124 "Mriežka chladiča: ťahadlo poistky", "zatiahneme za tiahlo poistky" - ALE tam žiadna NIE JE!!!! Hľadám ako google, veď predsa návod na použitie predsa nekecá.....
Kecá a drsne. Po dvoch márnych pokusoch to vzdávam a s nešťastným výrazom oslovím niekoľko mužov.
Výsledok je, že kapota je otvorená, moje šoférske renomé na nule /čo mi ale vadí zo všetkého najmenej/, pretože sme zistili, že Nová Škoda Fábia žiadne "tiahlo poistky" NEMÁ. Že vpravo od znaku je hore tlačka, ktorá uvoľňuje mechanický hák, ktorý odistenú kapotu pridržuje. Takže tak.
Besteller ŠkodaFábia - návod na obsluhu vydal ŠKODA AUTO a.s. v roku 2003.
Bol mi predaný v roku 2008.
Bude to asi tým vekom návodu - prosto je to návod na použitie na tú predchádzajúcu,
ALE pokiaľ si človek kúpi výrobok za pár sto tisíc korún /viac ako 10 000 €/, mohol by byť k nemu pridávaný aj AKTUÁLNY návod na použitie.
Lebo to, že som zo seba urobila blba ja, to je jedna vec.
Ako nazvať management predaja Škoda Auto, to nechávam na čitateľovi.