Seriál: Idiotizácia televízneho vysielania...

...vedie k idiotizácii časti spoločnosti. 1. časť Dôvodov na moje idiotské tvrdenie je niekoľko.: 1.Reklama, klamlivá reklama a reklama zameraná na deti. -komerčné televízie dusí reklama. A dusí aj ich divákov.:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Každý obyčajný väčší film, trvajúci 90 minút, televízie tak prešpikujú reklamou, že ak začne o 20: 15(kvôli 15 minútovému bloku reklamy), skončí po polnoci. To znamená, že na zhliadnutie napr. Titanicu, si musíte rezervovať minimálne 4 hodiny, pričom film trvá dve! Tento stav je pre samotné televízie kontraproduktívny.

Televízie by mali platiť Vám! Vy v dobrej viere platíte za programy a musíte v nich strpieť min. 5 reklamných blokov za hodinu. Nikoho nenapadlo, že ak televízia chce, aby ste sledovali jej reklamu, mala by platiť ona Vám a nie Vy jej?!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- klamlivá reklama je zákonom zakázaná. Reklama ukazuje deťom, že plastové lietadlá lietajú, lode plávajú a piráti bojujú. Deti najprv plačom prinútia rodičov, aby im takú hračku kúpili a potom doma sklamané! zistia, že hračky sa samé nepohybujú a nelietajú. Hrajú sa s tým dve hodiny a potom pozerajú rozprávku a zistia, že ďalšia nová hračka v reklame lieta, alebo bojuje. Kolotoč detských nádejí a sklamania pokračuje. Ako je možné, že dozorný orgán trpí kopu klamlivej reklamy!? Kto sú tí ľudia?

Odbočka do psychológie. Prečo si deti všetko vynucujú násilím ? Pretože v génoch majú zabudovaný najväčší model správania ľudskej spoločnosti: ,,Ak niečo chcem dosiahnuť, musím použiť násilie!" Tak väčšinou fungujeme všetci. A toto majú minimálne detské relácie v deťoch potláčať, nie aktivovať!

SkryťVypnúť reklamu

2. Reklama, presnejšie jej skladba.

Všimnite si skladbu reklamy. Desaťminútový reklamný blog má zhruba takúto skladbu: ,, Mobilní operátori. Banky. Autá. Sladkosti. Nezdravé nátierky. Banky. Mobilní operátori. Farmaceutické spoločnosti". A potom nasledujú upútavky na vlastné programy! V relácii, ktorú sledujete, beží upútavka na reláciu, ktorú práve sledujete. Je to Americké a je to stupídne. Dookola. 15 minút filmu, 10 minút reklamy.

Sledujete vlastne reklamné bloky, prerušované kúskami seriálov a iných relácií!

3. Synchronizácia programov, synchronizácia reklamy.

Programová skladba viacerých televízií je podobná. Naraz ide seriál, naraz idú talentové súťaže, naraz idú správy, šport, naraz sa varí.

SkryťVypnúť reklamu

A naraz beží reklama! Ak sledujete kriminálku a preruší ju reklama, obvykle zistíte, že reklama beží aj u konkurencie. Tento nelogický stav by mali televízie zmeniť, pretože strácajú divákov.

Blízka budúcnosť:

Ak STV prestane byť cielene a zámerne likvidovaná, komerčné televízie okamžite napr. v spravodajstve stratia toľko divákov, že budú mať problém to ustáť. Zatiaľ však niekto úmyselne drží STV v kóme... Pokračovanie...

With respect

domino svetík

Dominik Svetík

Dominik Svetík

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  5x

Som človek, ktorý je šťastný, keď vidí šťastných ostatných ľudí - najlepšie všetkých a všade.Pod každý list sa podpisujem:With respect Zoznam autorových rubrík:  Výročné diery v teóriáchDiery v teóriáchStav spoločnosti

Prémioví blogeri

Anna Brawne

Anna Brawne

108 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

768 článkov
Marian Nanias

Marian Nanias

286 článkov
Marcel Rebro

Marcel Rebro

176 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

91 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu