Seriál: Idiotizácia televízneho vysielania...

...vedie k idiotizácii časti spoločnosti. 1. časť Dôvodov na moje idiotské tvrdenie je niekoľko.: 1.Reklama, klamlivá reklama a reklama zameraná na deti. -komerčné televízie dusí reklama. A dusí aj ich divákov.:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Každý obyčajný väčší film, trvajúci 90 minút, televízie tak prešpikujú reklamou, že ak začne o 20: 15(kvôli 15 minútovému bloku reklamy), skončí po polnoci. To znamená, že na zhliadnutie napr. Titanicu, si musíte rezervovať minimálne 4 hodiny, pričom film trvá dve! Tento stav je pre samotné televízie kontraproduktívny.

Televízie by mali platiť Vám! Vy v dobrej viere platíte za programy a musíte v nich strpieť min. 5 reklamných blokov za hodinu. Nikoho nenapadlo, že ak televízia chce, aby ste sledovali jej reklamu, mala by platiť ona Vám a nie Vy jej?!

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- klamlivá reklama je zákonom zakázaná. Reklama ukazuje deťom, že plastové lietadlá lietajú, lode plávajú a piráti bojujú. Deti najprv plačom prinútia rodičov, aby im takú hračku kúpili a potom doma sklamané! zistia, že hračky sa samé nepohybujú a nelietajú. Hrajú sa s tým dve hodiny a potom pozerajú rozprávku a zistia, že ďalšia nová hračka v reklame lieta, alebo bojuje. Kolotoč detských nádejí a sklamania pokračuje. Ako je možné, že dozorný orgán trpí kopu klamlivej reklamy!? Kto sú tí ľudia?

Odbočka do psychológie. Prečo si deti všetko vynucujú násilím ? Pretože v génoch majú zabudovaný najväčší model správania ľudskej spoločnosti: ,,Ak niečo chcem dosiahnuť, musím použiť násilie!" Tak väčšinou fungujeme všetci. A toto majú minimálne detské relácie v deťoch potláčať, nie aktivovať!

SkryťVypnúť reklamu

2. Reklama, presnejšie jej skladba.

Všimnite si skladbu reklamy. Desaťminútový reklamný blog má zhruba takúto skladbu: ,, Mobilní operátori. Banky. Autá. Sladkosti. Nezdravé nátierky. Banky. Mobilní operátori. Farmaceutické spoločnosti". A potom nasledujú upútavky na vlastné programy! V relácii, ktorú sledujete, beží upútavka na reláciu, ktorú práve sledujete. Je to Americké a je to stupídne. Dookola. 15 minút filmu, 10 minút reklamy.

Sledujete vlastne reklamné bloky, prerušované kúskami seriálov a iných relácií!

3. Synchronizácia programov, synchronizácia reklamy.

Programová skladba viacerých televízií je podobná. Naraz ide seriál, naraz idú talentové súťaže, naraz idú správy, šport, naraz sa varí.

SkryťVypnúť reklamu

A naraz beží reklama! Ak sledujete kriminálku a preruší ju reklama, obvykle zistíte, že reklama beží aj u konkurencie. Tento nelogický stav by mali televízie zmeniť, pretože strácajú divákov.

Blízka budúcnosť:

Ak STV prestane byť cielene a zámerne likvidovaná, komerčné televízie okamžite napr. v spravodajstve stratia toľko divákov, že budú mať problém to ustáť. Zatiaľ však niekto úmyselne drží STV v kóme... Pokračovanie...

With respect

domino svetík

Dominik Svetík

Dominik Svetík

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  5x

Som človek, ktorý je šťastný, keď vidí šťastných ostatných ľudí - najlepšie všetkých a všade.Pod každý list sa podpisujem:With respect Zoznam autorových rubrík:  Výročné diery v teóriáchDiery v teóriáchStav spoločnosti

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

91 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

299 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu