Zábava s reklamami

Každý to pozná. Po namáhavom dni v práci si každý rád sadne večer pred telku a zapne si svoj obľúbený kanál. Očakáva príjemne relaxovanie pred obľúbeným seriálom alebo zábavnou reláciou. A zrazu naňho vyskočí hromada ponúk na nákupy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Každý to pozná. Po namáhavom dni v práci si každý rád sadne večer pred telku a zapne si svoj obľúbený kanál. Očakáva príjemne relaxovanie pred obľúbeným seriálom alebo zábavnou reláciou. A zrazu naňho vyskočí hromada ponúk na nákupy.

Nutné zlo?

Pred niekoľkými rokmi bol človek zmierený s tým, že okrem verejnoprávnej televízie nemá šancu pozerať televízne vysielanie bez reklamných blokov. Zo začiatku to bolo v ako tak normálnej miere, jeden blok za hodinku sa dal vydržať. Za posledné obdobie je to však podľa môjho názoru vystupňované do extrémnych pomerov. Veď uvážme. Jeden s najsledovanejších seriálov Kobra 11 má minutáž približne 45 minút a je predelený troma reklamnými blokmi. Môj názor je že je to jemne povedané prehnané. Je to naozaj potrebné?

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dá sa to zastaviť?

Súkromné televízie používajú argument že je to jedna z mála foriem ich zárobku. Podľa mňa to nie je celkom tak. Väčšina slovenských domácností platí za televízny prijem digitálneho alebo satelitného signálu. Poskytovatelia týchto služieb určite majú nejaké dohody s konkrétnymi výrobcami signálu a samozrejme nie zadarmo. Takže si v podstate spoplatnia vysielanie dvakrát, raz od nás divákov a druhýkrát od inzerentov ktorých reklamy vysielajú. Je to bežná prax všade na svete a samozrejme chápem že nič nie je zadarmo. Bolo by však dobre prihliadať aj na kvalitu programov a nielen na kvantitu reklám ktoré sa dajú vsunúť do vysielania.

SkryťVypnúť reklamu

Ako ďalej?

Samozrejme na obranu televízii je vhodne povedať, že každý zahraničný film čosi stoji a za všetkým stoja ľudia ktorých treba platiť. Nikto nepracuje zadarmo. Je však na zamyslenie, ako to pôjde ďalej a či si náročný televízny divák nebude musieť zvyknúť na to, že si kino hit pozrie v dvojnásobnej minutáži kvôli množstvu reklám a to aj s prihliadnutím na to že je to už pár rokov stará snímka.

Peter Szép

Peter Szép

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Košičan. Som na to hrdý aj keď mi to v živote nepomôže Zoznam autorových rubrík:  F1SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karol Galek

Karol Galek

115 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Anna Brawne

Anna Brawne

103 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,072 článkov
Roman Kebísek

Roman Kebísek

106 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu