
Seriál Panelák, TV Joj
Riaditeľ Borovský adresoval konkurencii pár uštipačných slov. Do varu ho dostali upútavky na konkurenčný seriál Búrlivé víno. „Milá Markíza, my v Jojke máme radi konkurenciu, ale v poslednej dobe nerobíte nič iné, len si pozriete, čo a ako vysielame a okopírujete to do poslednej bodky,“ napísal riaditeľ a dodal: „Skúste vymyslieť niečo nové. Ak dáme konkrétnu a vysvetľujúcu upútavku na novú sériu Paneláka, vymyslite inú, ak sa zadarí aj lepšiu na Búrlivé víno. Nie takú istú. Myslieť nebolí, ani byť originálny, všetko ostatné je trápne.“ Nový Čas oslovil Borovského, aby tvrdú reakciu vysvetlil. „Pozrite si upútavku na novú sériu Paneláka a následne aha, takmer rovnaká sa objavila na Búrlivé víno. Príkladov tohto typu je viac a nie sú to iba upútavky,“ povedal Borovský. Podľa zdroja z TV JOJ to v Markíze robia naschvál. „Jojka začala promovať Panelák s novou upútavkou. Aj keď sa Búrlivé víno vysielalo počas leta, Markíza rýchlo zaradila upútavku podobnú tej jojkárskej,“ povedal zdroj. Markíza sa však k slovným útokom Borovského nevyjadruje. „Nepociťujeme potrebu vyjadrovať sa k názorom a výrokom pána Borovského,“ povedala PR manažérka Markízy Ľudmila Ráceková.
Búrlivé víno, Markíza
Čo nahnevalo šéfa TV Joj Borovského?
Upútavky, ako by ich jedna mater mala?!
Rovnako prezrádzajú, ako sa budú vyvíjať jednotlivé postavy.
Naznačujú tiež, ako sa bude ďalej vyvíjať dej seriálov.
Sú rovnako vyskladané a postavené (rozprávači hovoria s otáznikmi, nechávajú diváka v napätí).
Podobne zostrihané dejové linky.