Porsche Cayenne Turbo S
Myslím, že tu dizajnéri Porsche niečo buď nepochopili, alebo sú v Nemecku povolené lahké drogy, a stvorili toto auto. Auto, ktoré vidíte vždy nalepené 20cm za váším zadným nárazníkom so zúrivo gestikulujúcim vodičom, ktorý popri tom ako na vás žmurká diaľkovými svetlami, stihne vybaviť 4 telefonáty.
Vážne, na tejto planéte neexistuje asi väčší symbol kompenzovania si vlastnej malosti a ukazovania “ja na to mám a seriem na záchranu tejto planéty” , ako SUV s 550 koňskými silami a zrýchlením z 0-100 za 4.7 sekundy. Kto preboha potrebuje najrýchlejší traktor na diaľnici ? Vysvetlí mi to niekto ? Hocikto. A odkedy traktoristi nosia obleky vlastne ?
Ah ešteže budúci rok príde na trh Porsche Cayenne Hybrid, tak Porsche aspoň dodatočne splatí svoj dlh životnému prostrediu.

VW Phaeton
Hej, Volkswagen, už ti niekto vysvetlil, čo znamená tvoj názov ? Vyrobiť limuzínu s nápisom Ľudové Auto vážne nebol najlepší nápad a počet predaných VW Phaeton to potvrdzuje. Aj keď toto auto je dobre spravené, ale keď už si má snob, kupujúci prerastenú obývačku, vybrať medzi Mercedes S, BMW 7, Audi A8 a Ľudovým Autom, tak asi nekúpi auto ktoré ma na čelnej maske napísane Ľudové Auto.
Takéto obývačky si kupujeme, lebo sa chceme odlíšiť, chceme povedať svetu, že sme iní, bohatší, patríme do vyššej triedy, a serieme na životné prostredie. Nekupujeme si ich preto lebo sme z Ľudu.
Nový Citroen C5 – Nemecký
C5 vyzerá skvele, mne sa páči. Dokonca sa v ňom aj skvele jazdí, a má všetko na čo si len spomeniete. Nie vždy to funguje, ale na to sme si pri francúzskych autách zvykli. Ale ... čo pre všetkých svätých znamená ten reklamný slogan – Citroen C5 , nezameniteľne nemecký.
Kupujeme si a dokonca máme radi francúzske autá lebo sú francúzske. Už si niekto kúpil kuracie mäso, preto lebo je bravčové ? Keď chcem kura, kúpim kura. Tak prečo by si mal niekto kupovať francúzske auto lebo je nemecké?
Už sa teším na novú Kia - Nezameniteľne japonskú.
http://uk.youtube.com/watch?v=GMQnPWjK5pE
G-Wiz i
Kto pozná G-Wiz i? Nikto ? To je len a len dobré.
Niekedy musíme robiť správne veci, niekedy musíme robiť veci správne. Byť zelený je správna vec, ale toto auto je proste zlé. Je síce najzelenšie a najekologickejšie auto na svete, ale jeho vzhľad, interiér, a pohodlie nezachránili ani tie 3 modelky na obrázku. A to nebodaj by ste sa chceli s ním vybrať za rodičmi do druhého mesta, tak si to naplánujte na predĺžený víkend. Maximálna rýchlosť 80kmh a dojazd 80km. Takže ak vaši rodičia bývajú ďalej ako 80km, tak rátajte s 8 hodinovým dobíjaním batérie po 80km. Oh a radšej nepoužívajte kúrenie počas cesty, lebo podla užívatelskej príručky to znižuje dojazd.
Proste toto nikoho ( s výnimkou aktívnych členov Greenpeace ) nepresvedčí byť ekologickým.


Fiat Cinquecento Sporting
Je niečo principiálne zlé na tom keď niekto mestkému supermini s 54 konskými silami a 1.1L motorom dá prívlastok Sporting. Je niečo veľmi nesprávne, keď niekto autu s aerodynamikou Columbových plachetníc dá na zadné dvere nápis Sporting. A je zločinom keď to niekto namaľuje na krikľavo žlto.

VW Beetle
Nostalgia za starými zlatými časmi je fajn ale toto auto je zločinom. Okrem nespoľahlivosti, výbavy, hluku a aerodynamiky, vznik tohoto auta bol vážne zločinom.
Ale k veci. Vysvetlí mi niekto ako auto, v ktorom sa počas druhej svetovej vojny rozvážali vojaci SS, mohlo stať druhým najobľúbenejšim autom hippíkov hneď po inom VW ? To je ako keby si feministky vybrali za svoj symbol penis.


VW Beetle sa stal symbolom 60tych rokov a hippíkov. Škoda len, že je to plagiát. Dizajn bol ukradnutý z Tatry T97, a VW Beetle bol tak dlho v produkcii len preto, lebo VW musel zaplatiť Tatre pokutu 3 milióny mariek a nemal peniaze na vývoj nového auta v 60tych rokoch.
VW Beetle a najmä jeho popularita je jasným dôkazom tvrdenia, že väčšina nie vždy má pravdu a že hippie generácia to s tými drogami preháňala.

Peugeot 4007
Kto ešte nevyrobil vlastné SUV, nech sa dostaví na Mestký úrad v pondelok medzi 9:00 a 11:00
Ešte donedávna som si vravel, že Francúzi majú aspoň trochu rozumu a vkusu a nevyrobia SUV. Ale po tom ako v roku 2003 Maserati predstavilo koncept Maserati Kubang GT Wagon, som stratil akékoľvek ilúzie a tento Peugeot ma neprekvapil. Peugeot 4007 sa sem dostal ako zástupca všetkých, kto vyrábajú SUV a nemali by. Nie lebo to robia zle, ale preto lebo to nie je správne keď všetci robia všetko.
Ale priznám sa, tá čelná maska 4007 bola silná káva aj na mňa – vyrehotaná mačka.
