Pozor! Nenaleťte Dankovi, môžete prísť o tisíce eur...

Danko organizátorov pondelkovej demonštrácie pred parlamentom vyzval, aby vstúpili do politiky. Poviem vám to, čo vám Danko nepovedal, aby ste na jeho slová nedoplatili.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Týmto blogom nechcem odradiť niekoho od myšlienky založiť politickú stranu, ale upozorniť ho, že týmto krokom môže prísť aj o veľké peniaze a môže dokonca zbankrotovať.

Peniaze, peneži, peníze...

Treba povedať tvrdú pravdu, že politika je o veľkých peniazoch, a peniaze sú aj tu vždy až na prvom mieste. Za návrh na registráciu politickej strany alebo politického hnutia treba zaplatiť 663,50 eura, ale to je len začiatok. Treba zozbierať najmenej 10 000 občanov. Zaplatenie tejto akcie si vyžiada opäť peniaze. Peniaze treba aj na nájom a zariadenie kancelárie, výpočtovú techniku. Peniaze treba aj na zamestnancov, auto a benzín. Peniaze treba aj na zaplatenie odborníkov. Tu už ide o tisícky eur.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Predvolebná kampaň je o miliónoch, a nie o silných víziách...

Potom však príde to najdôležitejšie predvolebná kampaň. Kto nie je v médiách, na internete, ten akoby ani neexistoval, a tak nemá šancu osloviť voličov aj keby mal najlepší program pre Slovensko na svete. Ficov Smer v roku 2016 minul na voľby podľa zverejnených údajov 2 976 832 € a Dankova SNS 1 315 719 €.

Kto z organizátorov pondelkovej demonštrácie má k dispozície také milióny? Áno, možnosťou je pôžička. Na Slovensku vám ju však nikto nedá, alebo riziko je naozaj privysoké. Dôkazom je aj Procházka strana Sieť, ta musela žiadať o pôžičku českú banku tá mu dala pôžičku len preto, že Procházka dobre zabodoval v prezidentských voľbách.

SkryťVypnúť reklamu

Voľby vyhrá bežec, cyklista, motorkár, či Formula 1?...

Obrazne povedané na predvolebnú pomyselnú štartovaciu čiaru sa postavia bežec – strana, ktorá má na kampaň 10 tisíc €, cyklista – strana, ktorá má na kampaň 100 tisíc €, motorkár – strana, ktorá má na kampaň 1 milión €, a Formula 1– strana, ktorá má na kampaň 3 milióny €. Kto podľa vás vyhrá? Bežec určite nie. Toho nebude v kampani ani vidieť a preto nemá šancu osloviť podstatnú časť voličov, a tak po takýchto voľbách ho čaká len exekútor a bankrot. Politické strany majú milióny, a preto predvolebná súťaž môže byť len ťažko férová...

Proti týmto miliónovým tankom nemôžete ísť dreveným nožíkom...

SkryťVypnúť reklamu

Toto sú finančné odmeny, ktoré dostanú politické strany po voľbách 2016: Smer - SD - 16,7 mil. eur, SaS - 7,5 mil. eur, OĽaNO - NOVA - 6,8 mil. eur, SNS - 5,4 mil. eur, ĽS-NS - 5,04 mil. eur, Sme rodina - 4,1 mil. eur, Most - Híd - 4,04 mil. eur, #Sieť - 3,5 mil. eur, KDH - 2,2 mil. eur, SMK-MKP - 1,8 mil. eur

Ešte má niekto chuť si to rozdať obrazne povedané s tými tankami, keď má v rukách len drevený nožík? Ešte verí niekto Dankovi, že to myslel vážne a úprimne, keď organizátorov pondelkovej demonštrácie vyzval, aby išli do politiky? Nestali by sa títo politickí dobrodruhovia len “krovím“ pre tých čo vyhrali? Lebo navonok by sa zdalo, že voľby boli demokratické a férové, veď ako veľa strán sa súťaže o voliča zúčastnilo... Na základe týchto faktov máme tu naozaj demokratické, či len eurokratické voľby, v ktorých ide len o eurá?!

SkryťVypnúť reklamu

Aj môj osobný príbeh je o tom, ako som si neférovosť volieb vyskúšal na vlastnej koži...

Kandidoval som ako nezávislý. Podľa mňa sa Slovensko môže ľahko ocitnúť v „autopasci“ tzn. nebezpečne sa spolieha len na jeden monokultúrny priemysel. Monokultúrny les v Tatrách urobil po jednej víchrici z Tatier mesačnú krajinu. Monokultúrny priemysel môže to isté urobiť aj zo Slovenskou ekonomikou a preto som na rozdiel od iných kandidátov a politických strán ponúkol Slovensku svoju víziu Slovensko Krajina Kúpeľov viď. www.bindas.eu Nepoznám vo svete banku, ktorá by tak riskovala a vo svojom investičnom portfoliu sa spoliehala len na jeden sektor ekonomiky, a tu nejde len o banku, ale o celé Slovensko.

V roku 2016 som ten projekt zakončil takto: „Priatelia neváhajte a dajte šancu vízii – Slovensko Krajina Kúpeľov- SKK, a nedajte v marcových voľbách šancu vízii – Slovensko Krajina Zlodejov- SKZ. Podporte ekonomiku, a nepodporte jalovú politiku. Celé Slovensko, i vaše deti sa vám za váš postoj poďakujú.“ 

Samozrejme nespoliehal som sa na tisícky eur, ale spoliehal som sa len na kvalitnú víziu. Výsledok? Do parlamentu som sa nedostal. Nie preto, žeby vízia Slovensko Krajina Kúpeľov nebola dobrá, ale preto, že ta vízia nebola podporená veľkými peniazmi, a tak nebola v médiách, a teda pre voličov ani neexistovala. Bola prevalcovaná „miliónovým tankom“ marketingových fráz a prázdnych politických sľubov, ktoré sme mohli vidieť v televízií, na bilbordoch, počuť v rozhlase, a čítať vo všetkých novinách a časopisoch.

Po týchto faktoch naozaj platí: Pozor! Nenaleťte Dankovi, môžete prísť o tisíce eur a vaša nová politická strana sa do parlamentu nikdy nedostane... lebo zdá sa, že žijeme viac v eurokracii, kde rozhodujú o voľbách veľké peniaze, a nie v demokracii, kde víťazia veľké vízie...

P.S. Škoda, že som bol v roku 2016 politickým prorokom. Až po poprave, článkoch hrdinu Kuciak a stále nových a nových kauzách sme zistili, že žijeme v krajine zlodejov. Preto podporte tento blog TU a šírte ho. Prečo? Čím viac ľudí bude čítať tento blog, tým skôr môžu byť ďalšie voľby o SKK, a nie opäť o SKZ. Ďakujem.

Tibor Bindas

Tibor Bindas

Bloger 
  • Počet článkov:  96
  •  | 
  • Páči sa:  0x

www.bindas.eu"3M" Moc Morálnym Múdrym a Slovensko bude silné a spravodlivé pre všetkých. Moje blogy sú moje podozrenia, hodnotové súdy, fikcie i satira na veci verejne. Sú písané vo verejnom záujme. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,078 článkov
Roman Kebísek

Roman Kebísek

105 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Radko Mačuha

Radko Mačuha

226 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu