Predvolebná politická senzácia sa však nekoná
Pán Procházka ponuku pána Miškova nevyužil. Je predsa každému jasné, že to, či Sieť bude po voľbách v koalícií so Smerom, bude podľa môjho názoru pán Procházka vedieť, až keď uvidí výsledky volieb. Sú to predsavýsledky volieb, ktoré aj z tých najväčších predvolebných nepriateľov môžu po voľbách odrazu vytvoriť tých najlepších povolebných priateľov.
Slovenská politická senzácia by sa však aj napriek tomu mohla konať
Keď pán Procházka ponuku pána Miškova nevyužil, tak som verejne cez svoj blog pána Miškova vyzval a oslovil, aby svojimi 100 bilbordami spropagoval po celom Slovensku zrod celkom novej slovenskej ekonomiky. Prečo? Aj vďaka jeho 100 bilbordom by sa občania Slovenska konečne dozvedeli, že v tejto volebnej kampani sú aj kandidáti, ktorí síce nemajú za sebou žiadnych oligarchov, neuvidíte ich ani v časopisoch, ani v novinách, ani v televízii, ani na megabilbordoch, ale možno majú lepšie nápady a vízie, ako tí, ktorých tam vidíte v predvolebnej kampani každý deň. Nakoniec ich opakujúce sa politické heslá a frázy už pozná každý. Niektorí z nich sú v politike už desaťročia, ale keby ste sa ich spýtali, aké za ten čas ponúkli Slovensku vízie, tak majú s tou otázkou vážny problém.
Argumentoval som tým, že občania nežijú z politiky, ale žijú z ekonomiky, a preto ich viac zaujíma ekonomika, ako jalová politika, plná politických káuz, tá ich naopak len otravuje. Občania chcú od politikov počuť,kde by sa mohli zamestnať. Občania chcú od politikov počuť, kde si môžu viac zarobiť. Občania chcú od politikov počuť, kedy už ich svojou slabou politikou prestanú vyháňať za prácou do zahraničia.
Majú radi Slovensko?
Vízia Slovensko Krajina Kúpeľov je predsa verejne prístupná na www.bindas.eu a je naozaj hlavne o nových pracovných miestach a našej novej slovenskej ekonomike, a nie starej politike. Koľkí občania, ktorí idú voliť budú o tejto ponuke vôbec vedieť? 0,000 001 %, či ešte menej? Preto tých 100 bilbordov by tejto celkom novej volebnej alternatíve mohlo pomôcť. Dokonca ústredným heslom strany SKOK je: „Máme radi Slovensko“, a vízia Slovensko Krajina Kúpeľov má tiež rada Slovensko.
Viem, ta moja výzva bola pre pána Miškova naozaj veľká výzva, a určite ju nečakal. Keby tu šancu však využil, tak by predvolebné Slovensko zažilo naozaj predvolebnú senzáciu. Už by sa v predvolebnej kampani dookola neopakovali len populistické heslá a frázy.
Nakoniec, to sa mi stalo aj v strane SNS, s ich predvolebným heslom „Hrdo Odborne Slušne“, mi tu víziu Slovensko Krajina Kúpeľov odmietli.
Vízia Slovensko Krajina Kúpeľov, nie je predsa o ničom inom, ako o vyšších platoch učiteľov, zdravotných sestier, ale aj iných, lebo povedzme si priatelia krutú pravdu, nielen učitelia a zdravotné sestry majú na Slovensku mizerné platy. Občanom treba povedať pravdu. Sociálny štát bez silnej slovenskej ekonomiky je len politický blud. Až silná slovenská ekonomika umožní to, že tu bude na Slovensku naozaj všetko fungovať, a nebude sa tu na Slovensku len dookola štrajkovať.
Ponúkaná vízia Slovensko Krajina Kúpeľov dáva systém, nie korupčné balíčky
Aj toľko červenými ospevované Švédsko dáva svojim občanom predsa systém, a nie omrvinky a korupčné predvolebné balíčky. Preto vo Švédsku síce nedostávajú omrvinky a korupčné predvolebné balíčky, ale namiesto nich majú perfektne fungujúce nielen zdravotníctvo, ale aj súdnictvo, školstvo atď. atď..
Aj preto som pána Miškova verejne vyzval, aby dal svojich 100 bilbordov na podporu novej slovenskej ekonomiky
Som presvedčený o tom, že pre Slovensko a jeho všetkých občanov je vždy lepšie, keď Slovensko bude Krajina Kúpeľov, ako keď zostane aj po voľbách hlavne Krajinou Zlodejov. Cez 100 špinavých politických káuz je na naše malé Slovensko naozaj veľké sústo. Preto populistické balíčky, či prípadnákoalícia Smeru so Sieťou podľa mňa nezmení nič, ale Slovensko Krajina Kúpeľov naozaj môže zmeniť Slovensko.
Predvolebná politická senzácia sa priatelia mohla konať, ale sa nekoná
Pán Miškov na moju výzvu nereagoval. Mohol byť historicky prvým politikom, ktorý by zaviedol tradíciu predvolebných kampaní, v ktorých by išlo o súťaž nových nápadov, nových vízií, a nielen o súťaž nových populistických fráz a hesiel. Tu šancu však pán Miškov zahodil. Pritom, keď sa chce Slovensko naozaj pohnúť dopredu, tak predvolebné kampane musia byť hlavne súťažou o najlepšie nápady a vízie, a nie súťažou o tom, kto navarí viac párok, či dá viac piva zadarmo.
Voľby sú priatelia vážna vec. Vo voľbách sa delí moc, a tá bude potom o nás všetkých rozhodovať nie deň, ale dlhé 4 roky. Keď na míting politickej strany prídu ľudia len preto, že tam dostanú raz za 4 roky pivo, či párky zadarmo, tak to nie je pre tých politikov politické fiasko? To už fakt nemajú okrem svojich fráz čo Slovensku a ľuďom ponúknuť, len to pivo a párky? Veď ani tie nie sú zadarmo, lebo sú platené z peňazí, ktoré strany od nás na kampaň dostali.
Takže nič, predvolebná politická senzácia sa nekoná. 100 bilbordov vízia Slovensko Krajina Kúpeľov nemá, a tak mi nezostáva nič iné, len ísť so svojim „dreveným nožíkom ďalej proti tomuto rozbehnutému volebnému tanku“, a dúfať, že tento nerovný súboj aspoň niektorí čitatelia tohto blogu ocenia.
P.S. Kým budú o Slovensku rozhodovať tony skonzumovaných párkov a hektolitre vypitého piva, tak dovtedy bude na Slovensku zle. Pre Slovensko by bolo najlepšie, keby sa mohlo stať po marcových voľbách Krajinou Kúpeľov, ale zatiaľ to vyzerá tak, že ostane zas len asi Krajinou Zlodejov. Tých cez 100 špinavých politických káuz je na naše malé Slovensko naozaj veľa. Ešte je šanca to zmeniť, nesmieme sa však dať „opiť“ rohlíkom, pivom a párkom. Buďte priatelia na svojich kandidátov, ktorých idete voliť nároční, či vám stačí raz za 4 roky pivo, rohlík a párky?
Priatelia demokracie, porovnajte si preto vízie svojich kandidátov s inými víziami, a až potom sa rozhodnite a voľte.