
Prvý Sushi Jazz sa konal v dnes už nebohej Spojke, druhý v Babylone a tento tretí sa presťahoval do Subclubu (ktorý sa vyprofiloval na jeden s najzaujímavejších párty-podnikov v BA). Publikum okrem drinkov rozohrievali príjemným easy-new-jazzovým setíkom nuspirit/allthatdžez djs Kinet a C.O.D.E.. No a po nich s napätím očakávaní Jazztronik. Hrali ako šesťčlenna kapela – bicie, perkusie, basa, klávesy, saxofón, spev. Hneď od začiatku na nás spustili virtuóznu ale pri tom strašne tanečnú, sviežu a pozitívnou energiou nabitú (čiže veselú) muziku. Ich hudba bola podobná odroda nujazzu ako napríklad spomínaní Kyoto Jazz Massive. Nechýbali však ani pre jazzové koncerty typické sóla, ale s tým rozdielom, že Jazztronici sa pri sólovaní nesebaukájali, ale „sólovali týmovo“. Najviac to bolo viditeľné pri bubeníckych sólach, ktoré niekedy bývajú fakt len o bezhlavom a čo najrýchlejšom trieskaní do všetkého naokolo, zakončené dlhým a extrémne rýchlym „miešaním“ po rytmičáku (fuu, len ma tak striaslo...). Kdežto keď si to rozbiehal Jazztronický bubeník s perkusionistom, bolo to ešte viac tanečnejšie ako to ostatné B)). Nechýbali ani trochu zamyslenejšie hudobné polohy, ale nikdy sa nezamysleli na príliš dlho. Počas ich vystúpenia bolo v Subku dosť plno a všetci sa skvele bavili. Paradoxne ale hneď ako dohrala kapela, klub sa polovyprázdnil a zvyšní ľudia opäť hýrili s Kinetom a C.O.D.E.om. Zase raz jedna skvelá párty...
Ešte veľmi krátko spomeniem koncert, ktorý bol dva dni po Sushi Jazze v Babylone. Vlastne Puding pani Elvisovej a Hudbu z Marsu netreba nejak opisovať ani pripomínať, ale hrala s nimi ešte kapela The Bunny Situation z Rakúska a bola skvelá. Bola to taká surovšia Khoiba, s gitaristom inšpirovaným Tomom Morellom z RATM. Ak náhodou budete mať možnosť ich vidieť, tak ich každému vrelo odporúčam.
No a načo sa tešíme najbližšie? Tento piatok Micro.Wilsonic v Starej tržnici, weekend v znamení Next Festivalu a budúcu sobotu by mala byť v Subclube Newjazz-house-funková párty DIG IT! Tak zatial...