Pre úspešný prechod je nutné vytvoriť u verejných inštitúcií, podnikateľov i spotrebiteľov pocit dôvery a dostatočnej informovanosti. K tomuto účelu chce prispieť aj Etický kódex pre zavedenie eura vytvorený v spolupráci splnomocnenca vlády pre zavedenie eura v SR a Podnikateľskej aliancie Slovenska. Na teletexte STV sa dnes objavil slogan, ktorým chcú signatári Etického kódexu pre zavedenie eura oznámiť túto skutočnosť spotrebiteľom. Slogan znie MENÍME MENU, NIE CENU. Ozaj podarený slogan. Ak by ho mali stopercentne dodržať, tak by to asi vyzeralo takto: rohlík na Silvestra 2 Sk, na Nový rok 2€, mlieko za koruny za 25 Sk, po Silvestri 25 € a tak ďalej.Už sa ani nedivím, že sa s prechodom na euro začína robiť na Slovensku taký humbuk, a čím ďalej tým viac ľudí sa tohto kroku do eurozóny začína báť. Aj vďaka postupu vlády, konkrétne jej splnomocnenca pre zavedenie eura v SR Igora Baráta.
13. máj 2008 o 22:07
Páči sa: 0x
Prečítané: 780x
Etický kódex pre zavedenie eura
Zavedenie eura na Slovensku spôsobí zmeny, na ktoré je potrebné sa pripraviť.
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(2)