Táto situácia ma prekvapila, a tak volám na telefónne číslo uvedené na prevádkovom poriadku garáže. Tam sa mi ohlásia ako spoločnosť Vinci Park, a človek, ktorý si neželal byť menovaný, hovorí, že je rovnako "šokovaný" ako ja. Šokovaný z toho, že sa doteraz nepodarilo dospieť k dohode, ktorú podľa neho brzdí práve banka. V ostatných garážach prevádzkovaných Vinci, sa dá platiť všetkými hlavnými kartami.
Tak volám na tlačové Tatra Banky. O chvíľu mi príde oficiálna odpoveď (je dobré vedieť, že veľké korporácie si uvedomujú silu internetovej bloggerskej žurnalistiky a promptne reagujú). Dozvedel som sa, že terminál by vlastne mala vybaviť iná firma: MP Real Invest, ktorá garáž vlastní. Napísali mi toto:
"Nie sme si vedomí, že by nastala chyba na strane Tatra banky. O prevádzku garáže sa stará spoločnosť Vinci park, s ktorou máme uzatvorenú Zmluvu o prijímaní platobných kariet v ich ďalších prevádzkach. V tomto prípade musí byt Zmluva uzatvorená so spoločnosťou, ktorá garáž vlastni a ktoré plynu tržby spojene s parkovacími službami. V súčasnosti prebiehajú dvojstranné rokovania, ktorých podrobnosti nie sme oprávnení zverejňovať. Zo strany kompetentných zástupcov tejto spoločnosti sme nedostali žiadnu negatívnu reakciu na konanie Tatra banky. "
Mne je však naozaj jedno, koho vina to je a kto dohodu brzdí: či Vinci, či Tatra Banka či MP Real Invest. Je však čudné, že v roku 2007 sa v garáži v absolútnom centre mesta nedá platiť platobnými kartami. A že o takejto samozrejmosti musia "prebiehať" rokovania. Nech si to tí traja medzi sebou vyrozprávajú čo najskôr.