
Vydavateľstvá a manažéri svetových hviezd pred uvedením nového albumu svojho interpreta tlačia na fanúšikov, to jest potenciálnych kupcov všetkými možnými spôsobmi. Reklamy a rozhovory v médiách - to sú najviditeľnejšie spôsoby. Nový album Jany Kirschner je veľmi zaujímavé sústo aj pre novinárov, preto sa nebránia uverejniť veľké rozhovory o hudobnej novinke - veď Jana tu nebola viac ako dva roky, je plná zážitkov a podľa oficiálnych vyhlásení by mal byť jej album počuť aj vo vysielaní svetových/európskych rádií a televízií.
Ale prečo nemá žiadnu fungujúcu internetovú stránku, na ktorej by fanúšikovia získali viac informácií? S touto otázkou som sa pred dvomi týždňami obrátil e-mailom na vydavateľstvo Universal Music - na Slovensku, ale aj v Čechách. Z oboch adries mi prišlo len potvrdenie o prečítaní.
Jana mala kedysi oficiálnu stránku www.janakirschner.com ale tá už dávno nie je o hudbe. Vyzerá to tak, že niekto zabudol zaplatiť za doménu a teraz je na predaj. Podobne je to aj s doménou www.jana.sk. Ešte jedno šťastie, že veľký priestor albumu venovali spravodajské portály.
Čakanie na vydanie albumu si okrem ukážok na spravodajských portáloch môžeme teda skrátiť na youtube. Tam sú okrem iného dostupné aj živé vystúpenia Jany Kirschner z posledných týždňov a mesiacov, kde predstavila aj pesničky z nového albumu.
Jana Kirschner - Shine na Miss Českej republiky
Jana Kirschner - Sun na Českých Anděloch