Ako na UPC a moc sa pri tom nenervovať

V reakcii na viacero článkov o tom ako UPC (nie nejde o univerzitné pastoračné centrum :) zvýhodňuje nových zákazníkov a na tých strarých kašle som sa rozhodol napísať moje skormné how-to na zníženie poplatkov za ich služby.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)
nezdochnutý nerv i s jadrom :)
nezdochnutý nerv i s jadrom :) (zdroj: internet)

Už začiatkom augusta (prvého) ma oslovil článok od Matúša Tekeľa s názvom Ušetrite na káblovej televízii , ktorý dával návod ako sa dostať na cenovú úroveň nového zákazníka pri odoberaní produktov UPC (ide o príjem signálu TV a čelo). Keďže prípadnú výpoveď som mohol dať kedykoľvek počas mesiaca, iba som si tento postup zamemoroval a užival leta ďalej.

Bolo mi však jasné, že keď na takýto trik došli zákazníci, tak múdre hlavy v UPC na to nejakú záplatu vymyslia. I tak sa aj stalo. Niekedy v strede mesiaca som si zavolal na ich hotlajn, že ako sa zatvária na nápad (nie z mojej hlavy) prepísať zmluvy na druhého člena domácnosti. Samozrejme, že som sa dozvedel neveselú novinu, že akcie platia len pre nových zákazníkov, čím sa rozumie nový byt, dom, krabica alebo niečo podobné kam ten kábel natiahnu, resp. oživia, a nie miesto existujúcej prípojky (na tento fakt upozornil aj Peter Herman vo svojom príspevku Za káblovku od UPC asi ušetrím až nabudúce... ).

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po zložení tety z cool centra, som si navaril kávu a povedal som si, že tentokrát sa najedovať nenechám. Oferoval som dvakrát dve minúty na zosmolenie výpovede zmluvy (jedna na kábel televízny, druhá na kábel internetový, i keď je to furt ten istý kábel), dvojmo ich vytlačil, zbalil sa a vyrazil dvihnúť si náladu do nového zákazníckeho centra v Petržalke. Mám to len na skok inak by som veru moje ctené nohy nedral to je jasné :o).

V rámci povinných tancov som tetu za prepážkou vyspovedal ešte raz na tému prepísania zmluvy na inú osobu. Pochopiteľne som nepochodil. Nepochodil som ani s naivnou žiadosťou, že nech mi dajú teda aspoň takú cenu za takých podmienok ako majú noví zákazníci, keď už mi uplynula viazanosť. Na také však ešte tiež nedorástli. Tak reku, že: "Se slevou by to nešlo?" položartovne som prilieval vodu do kyseliny. "Nie nešlo" bola odpoveď. Vraj: "Nemáme oprávnenie poskytovať zľavy, to len oddelenie predaja...", bránila sa slečna. Tak som si povedal známe a v istých kruhoch na vodičke povestné "A DOSŤ!", vytiahol som moju sadu výpovedí, poprosil o potvrdenie prevzatia kópie, poďakoval za ochotu a išiel dopreč.

SkryťVypnúť reklamu

Keďže výpovedná doba je mesačná bolo času skoro mesiac a pol tento môj počin zvrátiť. I tak sa aj stalo. Najsamprv ktosi zavolal ohľadne káblovky. Výsledok: zľava 35% z tarifnej ceny na ročnú viazanosť. A po dovolenke ako bonbónik volali ak skrz čelo. Výsledok: 699Sk/mesačne tiež na ročnú viazanosť. Je to o štyri stovky menej ako doteraz, no nepi to. Uvarili ma. Ale aspoň už aspoň viem ako to budem riešiť o rok :)

Raz darmo, konkurencia aj hory prenáša.

Maroš Uhrík

Maroš Uhrík

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor je spolocensky tvor spravidla vnimajuci aobcas reagujuci na dianie okolo seba. Zvlastne znamenie? Ryby! :)Takito ludia z tychto kutov zemskej gule tuto na to kukali: Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

767 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

92 článkov
INEKO

INEKO

117 článkov
Anna Brawne

Anna Brawne

105 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu