
Neviem totiž presne,čo chcel autor touto zákazovou tabuľkou povedať. Mne to vyznelo tak, že sasnaží pôsobiť na podvedomie ľudí, čo dochádzajú do BA za prácou, ale nie tým,že v prvom rade ponúka vyššie platy, lepšie podmienky a čo ja viem čo ešte, ale tým, žestavia na nejaký vžitý negatívny vzťah voči Bratislave, resp. ak ho nepredpokladá, tak sa ho minimálne snažínavodiť. Podľa mňa má byť reklama pozitívna a nie negatívna. Celkovýdojem z nej má byť pozitívny a nemala by ani nikoho urážať. Vo mne však prečiarknutý symbol Bratislavy neevokuje nič pozitívne. Ten motív sa hodí skôr na nejaký web partie chronických sťažovateľov , čo vkuse a furt nadávajúna „to-tych-blavakov“, a aj to bez zjavného argumentu. Podčiarkuté, sčítané, tá reklama sa mi nepáči. Podľa mňa je zlá, a to myšienkou a najmä prevedením. Zákonite tým rovnako zlý pocit vo mne vytvára aj vo vzťahu k vyššie menovanej spoločnosti.
Ak si chce Siemenslanáriť ľudí, nech ich lanári na vyššie platy a iné výhody a nie nanejakom (pod)vedomom?!? odpore voči Bratislave. Je to na zamyslenie. Len v záujme Siemensu dúfam, že táto reklama neosloví ten typ ľudí, ktorých by takéto prikrmovanie odporu voči BA mohlo osloviť, lebo to by potom veľkú dieru do sveta tieto nové pobočky s nimi neurobili.
Autor je ako istetušíte Bratislavčan. Okrem toho je aj Slovák a Európan...