Internetovou hrou Microsoft popularizuje svoj vyhľadávač

"Učiňte respondentov vašej reklamy priamo jej šíriteľmi" - tak nejako možno definovať tzv. virálny marketing. V snahe spopularizovať svoj vyhľadávač sa oň najnovšie pokúša aj Microsoft. Nová internetová hra vás preto aj pobaví, aj rozosmeje, ale čo je hlavné - pozitívne naladí na plnenie nových internetových stratégii sofvérového giganta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zadajte do vyhľadávača Microsoftu výraz hypnodragon a ste v jeho novej hre. Postupne sa vám predstaví viacero vtipných alebo zaujímavých videi zo servera Msnfound.com a vy budete vždy ďalej a ďalej postupovať len ak opäť použijete vyhľadávač.

Aj je to celkom dobrá zábava, aj si uvedomujem, že týmto článkom len sadám Microsoftu na lep. Nuž čo, virálny marketing sa teda vydaril. (via Kryl blog)

Tomáš Ulej

Tomáš Ulej

Bloger 
  • Počet článkov:  119
  •  | 
  • Páči sa:  0x

(bývalý) novinár, aforista, autor článkov a textov, zakladateľ Zlatého fondu denníka SME. Do SME pravidelne píšem stĺpčeky Listy z Webu Zoznam autorových rubrík:  AktuálneTechnológieVoľný štýlSurfujemZaujímavostiSlovenčinaSpamDojmy z čítaniaPoéziaZvukMiniatúryPríbehy z veľkej BratislavySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

INESS

INESS

110 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavel Macko

Pavel Macko

189 článkov
Radko Mačuha

Radko Mačuha

243 článkov
Marian Nanias

Marian Nanias

278 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu