Internetovou hrou Microsoft popularizuje svoj vyhľadávač

"Učiňte respondentov vašej reklamy priamo jej šíriteľmi" - tak nejako možno definovať tzv. virálny marketing. V snahe spopularizovať svoj vyhľadávač sa oň najnovšie pokúša aj Microsoft. Nová internetová hra vás preto aj pobaví, aj rozosmeje, ale čo je hlavné - pozitívne naladí na plnenie nových internetových stratégii sofvérového giganta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zadajte do vyhľadávača Microsoftu výraz hypnodragon a ste v jeho novej hre. Postupne sa vám predstaví viacero vtipných alebo zaujímavých videi zo servera Msnfound.com a vy budete vždy ďalej a ďalej postupovať len ak opäť použijete vyhľadávač.

Aj je to celkom dobrá zábava, aj si uvedomujem, že týmto článkom len sadám Microsoftu na lep. Nuž čo, virálny marketing sa teda vydaril. (via Kryl blog)

Tomáš Ulej

Tomáš Ulej

Bloger 
  • Počet článkov:  119
  •  | 
  • Páči sa:  0x

(bývalý) novinár, aforista, autor článkov a textov, zakladateľ Zlatého fondu denníka SME. Do SME pravidelne píšem stĺpčeky Listy z Webu Zoznam autorových rubrík:  AktuálneTechnológieVoľný štýlSurfujemZaujímavostiSlovenčinaSpamDojmy z čítaniaPoéziaZvukMiniatúryPríbehy z veľkej BratislavySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

767 článkov
INESS

INESS

108 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu