Internetovou hrou Microsoft popularizuje svoj vyhľadávač

"Učiňte respondentov vašej reklamy priamo jej šíriteľmi" - tak nejako možno definovať tzv. virálny marketing. V snahe spopularizovať svoj vyhľadávač sa oň najnovšie pokúša aj Microsoft. Nová internetová hra vás preto aj pobaví, aj rozosmeje, ale čo je hlavné - pozitívne naladí na plnenie nových internetových stratégii sofvérového giganta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zadajte do vyhľadávača Microsoftu výraz hypnodragon a ste v jeho novej hre. Postupne sa vám predstaví viacero vtipných alebo zaujímavých videi zo servera Msnfound.com a vy budete vždy ďalej a ďalej postupovať len ak opäť použijete vyhľadávač.

Aj je to celkom dobrá zábava, aj si uvedomujem, že týmto článkom len sadám Microsoftu na lep. Nuž čo, virálny marketing sa teda vydaril. (via Kryl blog)

Tomáš Ulej

Tomáš Ulej

Bloger 
  • Počet článkov:  119
  •  | 
  • Páči sa:  0x

(bývalý) novinár, aforista, autor článkov a textov, zakladateľ Zlatého fondu denníka SME. Do SME pravidelne píšem stĺpčeky Listy z Webu Zoznam autorových rubrík:  AktuálneTechnológieVoľný štýlSurfujemZaujímavostiSlovenčinaSpamDojmy z čítaniaPoéziaZvukMiniatúryPríbehy z veľkej BratislavySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

91 článkov
Anna Brawne

Anna Brawne

103 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu