Terazto príde:
Kýmsom sa preťukal k operatórovy (nevie niekto, ako sa tamdá dovolať hneď?) trvalo to aj s čakaním pripriblblej hudbe, pretože všetci operátory súzaprataný hŕbou volajúcich, približne 3 min a 20s(nemal som nervy stále sa pozerať na ubiehajúcesekundy!!!)! Potom my celkom milí hlas povedal, že to ažtaký problém nieje, pretože poštová poukážkampriamo od firmy sa riadi čiarovým kódom, ktorýje na nej vyznačený a pošta sa riadi podľa neho. Takfajn. Superextrabobmba! Uľavilo sa mi! No bol som takývyvalený, že som ostal s vyhodenou sánkou. Ak by somniečo povedal operátorovi alebo nebodaj samej firme, oni byma potom ešte viac nasrdili. Prečo? – milý zákazníkospravedlňujeme sa ale my... a to by ma fakt odrovnalo.
Podľamňa – po 1; napíšem SMS zákazníkovi tak, abybolo jasné, že dotyčný zákazník(neznali poštových poukážok ako ja a myslím,že nie som sám) vedel presne akého problému sato týka a aké ma riešenia k náprave. Nielen výstrahou typu: pozóór, ľadovec naobzorééééééééééééé!
Po2; prečo trvá prepojenie k operátorovi tak dlho?Majú ich na celé územie SR tak málo aleboje veľa volajúcich?
Mneosobne sa nejedná o pretelefonovanú sumu, ajkeď... či o faktúru, ktorú som zaplatil predprijatím SMS ( čoho vyšiel paranoidný problém)ale o princíp. Zoberme si to tak, že ak som nebol jedinýkto mal podobný problém a musel sa pýtať čo savlastne stalo, bolo by nás viac, to jest viac volaní,to jest viac minút, to jest viac peňazí a viaczaťažených operátorov. Potom zistí, že ničsa nestalo, tak ... !
Akohovoril jeden veľký (nielen objemovo) človek: „ Šľak maide trafiť...!